|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Litt av alt, eller rettere sagt, mye av alt. Det er ungene som pynter, så vi kommer nok aldri til å komme i Bonytt pga "vårt vakre julehjem." Det hadde vi vel mest sannsynlig ikke gjort om det var jeg som sto for pyntingen heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Rødt og gull.
![]() |
#46 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Jeg skjønner ikke spørsmålet. |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Farger? Jeg tror alle fargene er representert i julepynten vår. Vi er ikke særlig stilrene av oss. På juletreet er det vel mest blått og sølv tror jeg, men vi har gullstjerne i vinduet, julekrybbe i mange farger, engler i ulike farger og noen nisser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Rødt og hvitt, er veldig kresen på rødfargen, må være dyyyp julerød! |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Evig optimist
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Her går det mest i hvitt og sølv.Elsker engler.
![]() |
#50 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Ingen sjanse for reportasje i Bonytt her heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Ganske tradisjonelt. Ensfargende røde gardiner og duker. Hvit julestjerne og juletrepynten er hvitt og sølv ,pluss hærlig hjemmelaget juletrepynt fra arvingene. Har lite nisser og annet stæsj. Vet ikke hvor jeg skal ha det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Signerer Divine. Tradisjon først.
![]() |
#54 |
Hvor: Akershus
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?hvitt, sølv og blått.
![]() |
#55 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Glemte å skrive da jeg sist skrev i denne tråden ar vi har en loftsetg med b.la ei stue til. Der har minstejenta bestemt at hun skal ha sitt eget tre der slik at hun kan få pynte i alskens bling bling |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Rødt, sølv, og litt kongler og kvister. Husker faktisk ikke helt fra år til år hva vi har av julepynt. Like spennende å titte i eskene hver gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Palliasjonsnurse
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Rød er hovedfargen, men det er vel innslag av andre farger her også blant julepynten.
![]() |
#58 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Jeg er nok veldig tradisjonell på sitt vis, selv om jeg merker at jeg har mer sansen for det utradisjonelle nå enn tidligere.
![]() |
#60 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Nisserødt!
![]() |
![]() |
|
|