|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Når du gir noen et kompliment for noe de har lagetogså insisterer de på å gi deg det. Hordan takler man det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Når du gir noen et kompliment for noe de har lagetPå et vis skjønner jeg deg men vet du jeg tipper hun ga deg dette halskjedet med glede. Ingenting er koseligere enn å få gi bort noe som en vet vedkommende liker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
![]() Sv: Når du gir noen et kompliment for noe de har laget
Jeg tviler ikke på at hun ga det med glede, men kan min skryt ha blit oppfattet som et "gi det til meg"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Når du gir noen et kompliment for noe de har laget
Nei det kan den vel ikke? Jeg føler i allefall ikke for å gi bort tingene mine hvis noen sier at de liker det. Selv om jeg hadde laget det. Hadde det vært en god venninne hadde jeg kanskje vurdert å lage et i gave. Men jeg synes ikke du behøver å ha noen dårlig følelese! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Når du gir noen et kompliment for noe de har lagetJeg tipper venninnen din sitter med en god følelse av å ha gitt en gave som falt i smak. Den følelsen er en gave iseg selv, så du kan tenke at dere er skuls. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Når du gir noen et kompliment for noe de har lagetJeg skjønner hvordan du tenker, men du må nesten tro hun ville gi det til deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Når du gir noen et kompliment for noe de har lagetSkjønner hvordan du tenker. Men er enig med resten her i at din venninne sitter nok nå og gleder seg over gaven hun ga til deg.
![]() |
#8 |
Pauset
![]() Sv: Når du gir noen et kompliment for noe de har lagetTakk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Når du gir noen et kompliment for noe de har lagetKan du gi henne en liten omtenksomhet til gjengjeld? En blomsterkvast eller litt sjokolade? Ikke som betaling, men da blir det i hvert fall tydelig at du ikke var ute etter et free meal, og at du ble ordentlig glad for det?
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Når du gir noen et kompliment for noe de har lagetJeg lager ting iblant. Jeg ser for meg at jeg finner ut at noen liker det og jeg finner ut at da vil jeg glede vedkommende med å gi henne dette. |
![]() |
![]() |
#11 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Når du gir noen et kompliment for noe de har lagetJa ikke ha dårlig samvittighet. Og ikke slutt å gi komplimenter heller. Venninnen din ville sikkert ikke gitt fra seg noe hun ville ha selv. Og om hun lager kjeder selv kan hun sikkert lage seg et nytt lignende til seg selv igjen. I tillegg til at hun sikkert gleder seg over å kunne gi noe du satt pris på.
![]() |
#13 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Når du gir noen et kompliment for noe de har lagetJeg tror hun gav det med glede.
![]() |
#15 |
Pauset
|
![]() Sv: Når du gir noen et kompliment for noe de har lagetHæ? Jeg hadde gledelig gitt det bort om jeg ganske enkelt kunne laget et likt selv. Ikke minst er det jo et kjempekompliment om noen hadde likt det jeg laget. Jeg tror hun ga det bort fordi hun ville det, ikke fordi hun måtte. Du kunne jo bare ha bedt henne laget en likt, om det var greia at du prøvde få kjedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
maler
|
![]() Sv: Når du gir noen et kompliment for noe de har lagetJeg har vært borti dette før med folk fra Mexico faktisk. Det ligger visst i kulturen deres at skryt kan medføre at de gir deg det. Jeg tror ikke det oppfattes som "gi meg det", men som "dette kunne jeg godt ha tenkt meg". Og da kan man ende med å få en gave man ikke har planlagt å få. Likevel er det helt sikkert med glede, spesielt når det er noe de har laget selv.
![]() |
#18 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når du gir noen et kompliment for noe de har lagetDet er klart hun gav deg dette for å glede deg, ikke minst syns hun det var fint å vite at det fikk ett godt hjem.
![]() |
|
|