Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er det bare jeg ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-09, 14:34   #29
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg ...

Godt sagt, glitter. Jeg pröver generelt å ikke tyte for mye pedagogiske greier til alt ungene ser, og prøver å ha tiltro til at de prosesserer det ganske godt selv. (Litt fordi den naturlige impulsen min er å legge et pedagogisk kommentatorspor over alt sammen, så jeg MÅ stagge meg.. ).

Men det verste jeg vet er sånne overpedagogiske barne-tv-programmer der alle bare er snille (den verste egenskapen de har er kanskje at de er vimsete eller glemske eller litt for impulsive). Av og til gjør de noe dumt og da lærer de VELDIG av det, og alle ser hvor opplagt dumt det var og hvor viktig det er at man er SNILL og GAVMILD ogsåvidere inntil kvalmen tar deg. Blæ. (Har blomsterbarna og den der grusomme serien med de insektene i et tre i hodet nå, kjenner jeg).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:11.