Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forskjellsbehandling med julekalender

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-09, 11:21   #1
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forskjellsbehandling med julekalender

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Du må prøve snakke med din mann. Uten å angripe han!

LoL hadde noen tulla med denne løvemammaen (meg) på denne måten så hadde jeg spist han og spyttet han ut. Men altså lykke til med å prate rolig uten å angripe han...

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 11:29   #2
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Persian, her.

LoL hadde noen tulla med denne løvemammaen (meg) på denne måten så hadde jeg spist han og spyttet han ut. Men altså lykke til med å prate rolig uten å angripe han...

Hvis det ligger andre ting bak her, noe det mest sannsynlig gjør, så hjelper det faktisk ikke angripe.
Det går an å få frem at han er en dust på en ordentlig måte også!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 11:31   #3
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Hvis det ligger andre ting bak her, noe det mest sannsynlig gjør, så hjelper det faktisk ikke angripe.

Jeg tror ikke folk har vondt av å se en reaksjon når dem tråkker i andre sine grenser.

Gammel 03-12-09, 11:52   #4
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Persian, her.

Jeg tror ikke folk har vondt av å se en reaksjon når dem tråkker i andre sine grenser.

Og da må man brøle? Vel, deg om det!

Å brøle i en slik situasjon som dette vil bare føre til forsvar, og da er man jo like langt! Ofte ligger det vonde følelser bak ved sånt som dette, og da er det helt andre fremgangsmåter som må til.

Som sagt, man kan være veldig klar uten å angripe!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 11:54   #5
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men altså. Din datter bor 100% hos dere, hans barn bor 50% hos dere. Mener han da at dere likevel skal bruke like mye penger på hver av de tre ungene i alt?

Gammel 03-12-09, 11:56   #6
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Og da må man brøle? Vel, deg om det!

Jøss så det er eneste du klarer å forstille deg? Enten prate rolig eller brøle? Min verden eller rettere sagt min være måte er ikke så svart og hvit.

Gammel 03-12-09, 11:38   #7
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er på linje med Dora her.

Etter min mening er man vel ikke en "løvemamma" som beskytter barnet sitt ved å gå verbalt til angrep på en man bor sammen med, og risikerer at en krangel eskalerer?

Men jeg ville vært helt tydelig på at du ikke går med på en slik løsning. Her har vi hatt antall pakker tilsvarende antall barn som til enhver tid er her (logistikk på høyt nivå. ). Ferdig med det. Jeg synes slike pakkeraid der barna sitter og pakker opp ørten pakker når de kommer blir ganske meningsløst. Det handler vel egentlig mest om voksnes samvittighet.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 11:46   #8
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg er på linje med Dora her.

Etter min mening er man vel ikke en "løvemamma" som beskytter barnet sitt ved å gå verbalt til angrep på en man bor sammen med, og risikerer at en krangel eskalerer?

Det finnes vel mellom ting. Trenger da ikke å bli hysterisk og legge opp til krangel når man sier klart og tydelig i fra hva man mener om en sak.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.