Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dyr kaffe!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-09, 01:16   #21
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dyr kaffe!

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Jeg har vært veldig fornøyd på KBS, og regnet egentlig med at standarden var noe det samme over alt, men ble veldig skuffet da jeg besøkte en av de andre. Husker ikke hvilken. Alfa og omega er nok de som jobber der vil jeg tro. KBS var en sånn der lettvint løsning da jeg studerte så det har gått ned noen bakte poteter på KBS senteret. Ellers så spiser jeg gjerne på en eller annen av kafeene på Bakklandet. Syns det er koselig der.

Bakklandet er fint! Det ligger jo en Dromedar der
Bottom line er vel egentlig at jeg vil få noe igjen når jeg betaler for det- litt sjel, svette og personlighet, om du skjønner. Og det synes jeg ikke de har gitt meg på Jordbærpikene. Når de legger på gjentatt dårlig service utgår det.

Gammel 03-12-09, 08:16   #22
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Damen må ha trodd at dobbel latte betyr to kaffe latter i én kopp. Så utrolig teit.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 08:33   #23
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Tenk om damen hadde jobbet i en bilbitikk

Kunde: Jeg vil ha den bilem, men med flere hester.
Damen: Sånn det blir en million kroner
Kunde: Men, det var da litt dyrt, skulle bare he flere hester
Damen: Det er ikke noe annen måte å slå det inn på enn å slå inn 2 biler

Jeg var på Triaden.
Siste gang tenker jeg, ikke pga kaffen, hun var jo et nek. Men har prøvd de før med salat og det er som nevnt over her, ett bad i olje og pesto. I går spiste jeg pasta med karry kylling. Kyllingen lå igjen for å si det sånn.

Sist redigert av Camomilla : 03-12-09 kl 08:39.
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 08:38   #24
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Mail er nå sendt.

Gammel 03-12-09, 11:46   #25
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Fått svar på mailen jeg sendte i morrest:

Takk for at du tar deg tid til å opplyse oss om din kaffefrustrasjon. Vi tar selvfølgelig ikke 67 kroner for en latte. Hos oss koster en latte 40,- og 45 hvis du ønsker en dobbel espresso i den.
Kan du være så snill å gi meg beskjed om hvilken avdeling du opplevde dette på slik at vi får lært opp personalet der til å slå inn riktig på kassen.

Beklager så mye for at du opplevde dette på en av våre cafeer.

Med vennlig hilsen

Gammel 03-12-09, 11:47   #26
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 03-12-09, 12:01   #27
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Bra!!

Gammel 03-12-09, 12:02   #28
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fikk samme mail jeg også... så nå er det nok travelt oppe i hodet på enkelte hos Jordbærpikene. Men for all del, jeg er veldig fornøyd der jeg går. Eneste måtte være at de kunne trengt til en smule oppussing. Litt slitne lokaler.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 12:48   #29
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Var det litt gull i kaffen kanskje?

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 12:52   #30
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes forsåvidt 40 kroner er i drøyeste laget også.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 13:00   #31
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Det er feil pris, hørte med ei som jobber i jordbærpikene.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 13:07   #32
Myrull
i Morgentåkedalen

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jordbærpikene er rett og slett ett utrolig dårlig konsept. De har dårlig, smakløs mat, fæl kaffe, ferdiglagde kaker fra Lierne og elendig service!*boikotter jordbærpikene*

Takk!!! Der oppsummerte du akkurat det jeg tenker om Jordbærpikene.

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 13:12   #33
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Ja, også kan jeg neve at jeg er kaffesnobb og liker meg best på Dromedar- sammen med Bauche

But of course! Men ikke engang norgesmester i barista tar den prisen for kaffe.

Gammel 03-12-09, 13:25   #34
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fikk samme mail jeg også... så nå er det nok travelt oppe i hodet på enkelte hos Jordbærpikene. Men for all del, jeg er veldig fornøyd der jeg går. Eneste måtte være at de kunne trengt til en smule oppussing. Litt slitne lokaler.

Jordbærpikene på KBS stenger vel til sommeren når resten av senteret stenger, så det er vel derfor det ikke har blitt gjort noe med lokalene der

Gammel 03-12-09, 13:51   #35
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

But of course! Men ikke engang norgesmester i barista tar den prisen for kaffe.

Ikke sant.

Når jeg drar til byen, Oslo, må jeg innom Stockflets for å få en kaffe.

Gammel 03-12-09, 19:42   #36
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jordbærpikene på KBS stenger vel til sommeren når resten av senteret stenger, så det er vel derfor det ikke har blitt gjort noe med lokalene der

Stenger??? Hva er det jeg ikke har fått med meg nå...skal dem rive hele greia eller?

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 20:06   #37
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Stenger??? Hva er det jeg ikke har fått med meg nå...skal dem rive hele greia eller?

Hele KBS stenger til sommeren pga ombygging/utbygging ja. Synes å huske at det skal være stengt ganske lenge. Hele området er jo som et eneste stort, kaotisk anleggsområde allerede

Gammel 03-12-09, 20:10   #38
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Tøffe Camomilla.

Gammel 03-12-09, 20:16   #39
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Så flott at du tok tak i dette. 67 kr for er latte var vel mye ja. Første jeg tenkte var at jeg er glad jeg ikke drikker kaffe.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 20:21   #40
Albertine
Passiv

Standard

Bra at noen pirker litt borti Jordbærpikene. Jeg blir grinete hver gang noen vil drikke kaffe med meg på City Syd og velger den kafeen. Kaffen er direkte grusom.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:02.