|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
This is normal!
|
![]() Sv: Forskjellsbehandling med julekalender
Enda godt han har tatt til furnuft.
![]() |
![]() |
#62 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forskjellsbehandling med julekalenderDet skal ikke forskjellsbehandles, og det betyr at ditt barn må vente med å få ting til hans kommer, ifølge ham.
![]() |
#63 |
Sær og kresen
Jeg reagerter også på den ordlyden. Selv om det ikke behøver å ha noen betydning, er det en veldig dominerende måte å ordlegge seg på. Som jeg instinktivt reagerer på.
![]() |
#65 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
![]() |
Ting er nok ikke helt rosenrødt her og han liker nok å ha litt kontrollen men jeg har blitt flinkere til å si i fra, men han er ekstremt dårlig på å ta "kritikk", eller at men sier noe som man ikke er helt enig i, det han har funnet ut og bestemt seg for er liksom det riktige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Og at ikke mammaen en gang er på hennes side og kjemper igjennom det som er rett (les: enda verre). |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
![]() |
![]() Sv: Forskjellsbehandling med julekalenderOg ja han er nok litt umoden og ting tar litt tid. Han er 27 år så jeg mener han burde være voksen nok hvertfall når han har valgt dette selv. Han har sagt et par ganger før at det blir urettferdig hvis vi gjør det og det uten hans, men gjør faktisk det. Som å besøke folk og reise på tusenfryd så jeg aner ikke hva det er med dette kalender greiene. Trur han er sår fordi hans datter ikke er her like mye og han ser min mer en sin egen. Men de har selv valgt å gå fra hverandre og finne nye partnere. Det kan godt hende det er mer en bare kalenderen det er snakk om men ikke noe som han har nevnt. Det var når jeg sa jeg hadde ordent kalender og slikt at han ble så rar og mente at alt må være likt hele tiden for en hver pris. Han er på jobb må så da ringer jeg ikke å fortyrrer med dette men han ville nok bare sende en meld for å si fra at han hadde endret seg, mulig han har snakket med noen på jobb, men jeg blir å snakke med han når han kommer hjem for dette er noe vi bør samarbeide og være enige om også for å forstå hverandres følelser for dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
flisespikker
|
Den synes jeg var drøy. Mammaen er jo på hennes side, har tatt opp saken med mannen flere ganger, og han har jo gitt seg også. At hun ikke har gjort det akkurat slik du ville gjort det betyr da ikke at hun svikter som mor, slik det høres ut som du sier her.
![]() |
#70 |
Sær og kresen
Her synes jeg du overdriver. Jeg har ikke fått inntrykk av at mammaen her ikke er på datterens "side".
![]() |
#71 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Forskjellsbehandling med julekalenderJa, du bør helt klart snakke med ham om dette. Men du bør også ta en runde med deg selv, synes jeg. Dine barn må være din høyeste prioritet og du MÅ velge deres side og ikke sky unna i slike konflikter. Du kan ikke la barnet (barna) bli skadelidende fordi du ikke klarer å hevde dine meninger. Hvem skal da kjempe for den lille jenta di? |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
flisespikker
|
Hvor i all verden får du dette fra? Hun har jo tatt opp saken og mannen har gitt seg. Du får det til å høres ut som om hun står stilltiende og ser jenta bli mishandlet, eller noe sånt.
![]() |
#75 |
Sær og kresen
Du skrev vel det jeg egentlig tenkte, aC.
![]() |
#76 |
Muligens verdt å vente på
|
Må hans barn ta med kalendergavene fra moren og åpne hos dere? Eller åpner de glade og fornøyde i vei mens de er borte? Antar seff det siste, men siden det skal være så gruelig rettferdig, burde han jo la de rare rettferdighetstankene sine gå andre veien også.
![]() |
#77 |
Drømmer
|
Har vi lest samme innlegg? Mammaen er jo på hennes side.Hun har jo tatt opp saken flere ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Forskjellsbehandling med julekalenderMåtte bare sjekke hvordan det går, og det ser jo ut til at det nærmer seg en løsning. Håper dere får snakket ut i ettermiddag/kveld om det var noe spesielt med den kalenderen.
![]() |
#79 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Forskjellsbehandling med julekalenderDronningen: Den var drøy. Veldig drøy. Har du lest samme innlegg som oss eller?
![]() |
#80 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Forskjellsbehandling med julekalenderSå bra at han ga seg da. Da er jo alt i skjønneste orden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|