|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Undertøy vaskes på 60 grader her også. Går så fint så, selv BHene havner der innimellom.
![]() |
#42 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Alt undertøy vaskes på minimum 60 grader.
![]() |
#43 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Her vaskes undertøy og håndduker på 60 grader - men om det lurer seg en truse inn i 40-gradersvasken, så dør jeg ikke av den grunn.
![]() |
#44 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)60 grader her også.
![]() |
#45 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Alt undertøy vaskes på 60 grader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Jeg vasker 80% av trusene på 60%, resten går på 40 da det er type truser jeg er redd for som er av den "fine" typen. Mistenker at de holder seg finest ved 40%.
![]() |
#47 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Undertøy tar jeg på 60 grader, men så er jeg sær, og har bare boumullstruser også, da.
![]() |
#48 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Truser og sokker blir vasket på 60 grader og med forvask.
![]() |
#50 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Her vaskes det meste på 40%, også truser og sokker. Eneste jeg kjører på 60% er håndklær og sengetøy.
![]() |
#51 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Undertøy, sokker, håndduker/vaskekluter, Rochermannens treningstøy og podens pyjamaser vaskes på 60 grader her.
![]() |
#52 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Vaskes på 60 eller 95 grader. |
![]() |
![]() |
#53 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Mine Pierre Robert boksere tåler 60 grader.
![]() |
#54 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)
![]() |
#55 |
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Truser og sokker vaskes på 60 grader.BHene vasker jeg på 40 grader.
![]() |
#57 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Bruker 75 grader jeg.
![]() |
#58 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Vasker både mine truser og mannens boxere på 60 grader. Det meste er i bomull, og det tåler høye temperaturer.
![]() |
#59 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)Minst 60 grader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange grader vasker dere voksenundertøy på? (truser)
Med "slippe dritten", mener du "slippe absolutt all dritten"? Altså 100% rent? Jeg vasker masse bomull på 40 grader, både av miljøhensyn og fordi jeg tenker at tøyet varer lenger hvis det vaskes skånsomt og på lavest mulig temperatur. Undertøy havner stortsett på 60 sammen med håndklær og slikt, men jeg har aldri tenkt tanken å kjøre det høyere. Syns igrunn av bomullstøyet vårt virker rent jeg, men etter å ha lest denne tråden begynner det jo nesten å klø overalt. Kan det være slik at bomullstøy blir 95% rent på 40 grader?
![]() |
|
|