Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hjelp, trenger ny vaskemaskin i dag!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-09, 10:48   #1
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Hjelp, trenger ny vaskemaskin i dag!

Vaskemaskinen har igjen sluttet å fungere som den skal. Det er en 4 år gammel LG. Den vil ikke sentrifugere. Jeg har hatt det samme problemet med den et par ganger før, da har det vært ting som har liggi inni den, det er ikke problemet nå.

Vi gidder ikke få noen til å fikse den (jada, veldig miljøvennlig) siden vi ikke har mulighet til å være uten vaskemaskin mer enn noen få dager. 6 personer krever at det vaskes litt tøy innimellom.

Nok pjatt. Jeg trenger anbefalinger. Jeg vil ha en maskin som tar minst 7 kg tøy, helst mer. JEg vil ikke ha LG igjen.

Noen som kan anbefale en maskin til meg?

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 10:51   #2
Myrull
i Morgentåkedalen
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 547
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Sv: Hjelp, trenger ny vaskemaskin i dag!

Ett eller annet dyrt fra AEG.

Men garantien gjelder jo enda hvis den er bare fire år? Jeg ville ha ringt og sagt at de får fikse maskina, men at i mellomtiden vil du at de skal komme med lånemaskin. Det gjorde de i alle fall her, da vi måtte fikse maskina vår to ganger på en sommer. (Vi hadde Elektrolux-maskin kjøpt på Elkjøp)

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 10:52   #3
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, trenger ny vaskemaskin i dag!

Du vet at du har 5 år garanti på den? Hvis det er noe feil med maskinen så må dem fikse det gratis for deg. Våres sluttet å funke nå for 2 måneder siden. Den er 4 år og ble fikset helt gratis. Fikser dem for samme feilen 3 ganger så må dem komme med ny maskin til deg 4 gangen.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 10:53   #4
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, trenger ny vaskemaskin i dag!

Jeg vil i alle fall anbefale deg og kjøpe en på Elkjøp. Da finner du ut om du er fornøyd med den eller du kan returnere den innen 30 dager om du ikke liker den. Det er først når en får en maskin i hus at en virkelig finner ut om en er fornøyd og at den har de funksjonene en trenger. Jeg har også en LG maskin jeg ikke er fornøyd med og angrer på hele kjøpet, men dessverre var den ikke kjøpt på Elkjøp.

Siden maskinen din er under 5 år så burde du jo reklamere på den, men kjøp deg en ny maskin i dag også har du 2 maskiner når den andre er reparert igjen. Selv har jeg blitt helt avhengig av 2 vaskemaskiner etter jeg fikk det i hus. Så mye mere praktisk. Så har jeg bestandig en som funker om noe på den andre må repareres (noe som har vært ofte på LG maskinen vår.) For en må jo vente i votter og vintere på deler og div. Jeg gidder ikke og være uten vaskemaskin 1-3 uker.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 11:01   #5
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.909
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, trenger ny vaskemaskin i dag!

Vi kjøpte oss ny vaskemaskin for noen måneder siden, en Elektrolux Inspire den tar 7 kg tøy og har 1600 omdreininger. Egne programmer for undertøy, ull, håndvask og du kan justere vaskelengden etter hvor møkkete tøyet er. Kortvask programmet er på 45 minutter. Den kostet rund 7500- 8000 og er kjøpt på Elkøp Megastore.
Vi (les jeg) er veldig fornøyd med den.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 11:03   #6
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, trenger ny vaskemaskin i dag!

Jeg vet at jeg har 5 års reklamasjonsrett på den så lenge ikke vi kan skyldes for at det er noe galt, men mannen vil bare ha maskina ut.

Vi får se hva vi gjør med den, men vi tenker ihvertfall å kjøpe en på elkjøp nå og se om vi får fiksa den andre.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 11:03   #7
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp, trenger ny vaskemaskin i dag!

Jeg er superfornøyd med min Hoover som tar 9 kg. Ikke er den dyr heller.
Stor og god åpning, alle de programmene vi trenger, og den er tilnærmet lydløs.

  Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 11:03   #8
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.905
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, trenger ny vaskemaskin i dag!

Jeg fikk ny maskin i sommer etter en feil på min AEG. Den var 4 år gammel. Jeg valgte Miele, men er ikke spesielt godt fornøyd med den.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 15:26   #9
pulverheksa
blant fjord og fossevell
 
pulverheksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Innlegg: 1.271
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp, trenger ny vaskemaskin i dag!

Jeg har slitt ut en AEG-maskin, tilslutt var det så mye elektroniske problemer med den at den gikk på hodet ut. Da måtte jeg restarte den minst en gang i uken på grunn av feilmeldinger som ikke stemte med faktiske forhold. Aeg er en super maskin og vi vurderte å kjøpe ny av samme merke. Men vi kom hjem med en miele-maskin. Mine erfaringer med denne er at den vasker renere og mer energiøkonomisk. Jeg kan også vaske ubehandlet ull i mielemaskina, ullprogrammet (ullvugge) var en av de viktigste grunnene til at jeg ville ha miele sammen med alle elektroniske problemene på aeg.

__________________
HARIBO MACHT KINDER FROH UND ERWACHSENE EBENSO
pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 18:33   #10
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, trenger ny vaskemaskin i dag!

For meg er det bare Miele som duger. Er superfornøyd med min Miele.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no