|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
guru advisor
|
Sv: Shakiras dansing under opptredenen på SkavlanDrit i Shakira. Fikk dere med dere alt om nanoteknologien? Er det ikke fantastisk? Lamme mus har fått følelse og kan gå igjen ved hjelp av teknologi som får nervetråder til å vokse videre på tross av arrvev! Sist redigert av Minerva : 05-12-09 kl 09:34. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Shakiras dansing under opptredenen på SkavlanEn fantastisk anledning til å dra frem favorittyoutubeklippet igjen. (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
#23 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shakiras dansing under opptredenen på SkavlanTil og med jeg, premiegudsordet fra landet, reagerte ikke på dette, annet enn at jeg rett og slett syns det var kjedelig, og at jeg syns hun hadde pen kjole og beundrer de som kan gå i så høye støvletter...
|
|
|
|
#24 |
|
rakkarpus
|
Sv: Shakiras dansing under opptredenen på Skavlan
Jeg synes bare sammen med teksten at det blir litt too much info, men jeg er ikke oppdatert på popmusikkfronten, så det er kanskje dagligdags dette. Husker Odd Norstoga oversatte Beyonces tekster til norsk en gang, synes det var ganske interessant når det kommer fram hva som egentlig sies i tekstene, men jeg er nok av gamlisungdommen |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Måneheks
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Månen
![]() |
Sv: Shakiras dansing under opptredenen på SkavlanForetrekker denne jeg (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Glamorøs
|
Jeg kan engelsk.
|
|
|
#27 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Shakiras dansing under opptredenen på SkavlanBortsett fra at jeg ikke utstår musikken hennes så reagerer jeg ikke nevneverdig nei. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Shakiras dansing under opptredenen på SkavlanKan ikke bryster være små og ydmyke? |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Shakiras dansing under opptredenen på SkavlanNå er jeg ytterst gammel og konservativ oppe i hodet mitt, det der holder ikke til et halvt gjesp fra min side.
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Sv: Shakiras dansing under opptredenen på Skavlan..og jeg ble mest irritert over Skavlan selv som overhodet ikke lyttet eller stilte relevante oppfølgingsspørsmål. Det er selvsagt mest underholdende å få henne til å virke dum og deilig. |
|
|
|
#33 |
|
rakkarpus
|
Ja, er lei av Skavlan. Han har sånn selvgodt glis om munnen hele tida. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Shakiras dansing under opptredenen på SkavlanHarmløs aerobik.
|
|
|
#35 |
|
Truth is in the x-files
|
Jeg kjenner ingen lamme mus ...
|
|
|
#36 |
|
Glamorøs
|
Det er en viss forskjell på ha mot i brystet og ha modige bryster da.
|
|
|
#39 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Shakiras dansing under opptredenen på SkavlanJeg reagerte. På klippet med dans i det buret og stønn og dans i opptredenen. Og når jeg påpekte det til mannen kalte han det Puledans.
|
|
|
#40 |
|
By the Sea
|
Ah - ENDELIG noen som er enige med meg! Jeg kan ikke FORDRA det selvgode smilet hans som sitter kistret i de mest upassende situasjoner.
|
![]() |
|
|