Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

X Factor

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-09, 22:06   #301
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: X Factor

Enig, jenteband har vi ikke, det trenger vi.
Jeg heier på Mari da hun ruler som rocker.. det trenger vi også.

Lise forsvinner for meg, selv om hun er flink til å synge.

Chand er boring... Sorry Necesario...

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 22:44   #302
Wicca
Måneheks

Wicca sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Månen
Wicca har et hav av muligheter foran seg
Standard

Klarer ikke Lise! Grufull stemme som skjærer i ørene.

Heier på Shackles!!!

Chand har jeg blitt lei av.

Mari er kjedelig

Wicca er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 22:59   #303
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sjå der ja! Da går Lise, håper jeg! *krysser fingre og tær*

Gammel 04-12-09, 23:02   #304
Wicca
Måneheks

Wicca sin avatar

Standard

Krysser bena jeg, er det jeg er flinkest til

Gammel 04-12-09, 23:08   #305
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Blir vi aldri kvitt Chand???

Gammel 04-12-09, 23:09   #306
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg tror Chand eller Lise ryker i dag.

Jeg hadde rett.

Gammel 04-12-09, 23:09   #307
Wicca
Måneheks

Wicca sin avatar

Standard

Jaaaaa, Lise er ute!!! Chand går neste gang

Gammel 04-12-09, 23:09   #308
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 04-12-09, 23:10   #309
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fatter ikke at neon klarer å se X-Factor.
Charlotte Torsvedt må være den værste programlederen jeg noensinne sett. :grøss:

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 23:10   #310
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Wicca, her.

Jaaaaa, Lise er ute!!! Chand går neste gang

Han gjør ikke det da, han vinner jo. Ikke min favoritt altså, men jeg tror han har sjarmert flest. Det blir spennende å se.

Gammel 04-12-09, 23:12   #311
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Det er helt grusomt. Men likevel lider jeg meg gjennom i alle fall noen av sangene. :/

Det er tross alt bedre enn Beat for beat.

Gammel 04-12-09, 23:16   #312
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg fatter ikke hva som gjør at Chand klarer å klore seg fast. Han er sjarmerende ja, men 2 opptredener med ham var mer enn nok.
Godt mine 2 favoritter fikk bli ihvertfall!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 23:19   #313
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Charlotte Torsvedt må være den værste programlederen jeg noensinne sett. :grøss:

Synes du? Charlotte e schempeschjekke, fine schjole og alt. Då gjørr det ingenting at hu issje klare å sei K.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 23:24   #314
Wicca
Måneheks

Wicca sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Synes du? Charlotte e schempeschjekke, fine schjole og alt. Då gjørr det ingenting at hu issje klare å sei K.

Så har du Siri Kalvig såmm seie at dårr e kjyårr øve nordkjøen....

Gammel 05-12-09, 00:36   #315
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Det ser ut som Chand må bæsje når han synger. Har jeg hørt.

Gammel 05-12-09, 03:30   #316
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg heier på Chand (i den grad jeg heier da - ringer ikke og stemmer, akkurat). Han har særpreg og x-faktor. Jeg kjøper nok ikke plata hans, men han er da noe helt annet enn alt det kjedelige Idol-pop-greiene vi har hørt i årevis nå. Mari er flink (og Lise også), men det går da minst fem på dusinet av dem. Og Månemannen gjorde han bra.

Forresten er jeg enig med Nessie om at vi trenger en gruppe i dette landet her mer enn en ny soloartist. Og Shackles er kule i så måte. Men de er mye mer mainstream enn Chand likevel.

Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 10:51   #317
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Snufs. Trist at Lise måtte gå, men sånn er det. Teite Jan Fredrik.

Da må Mari vinne dette da.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 10:54   #318
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Det ser ut som Chand må bæsje når han synger. Har jeg hørt.

Ja. Jeg føler iallfall alltid for å ta en dopause når han synger.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 11:00   #319
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Dere får nå sagt det. Jeg kan i grunnen være enig i det dere skriver. Det er noe rart med blikket hans bl.a.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 11:09   #320
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Nå må dere slutte å disse Chand da. Han er en utrolig kul fyr, med innlevelse og sjel når han synger. Han er seg selv, og lar ingen andre gjøre seg til noe annet enn han det er.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:48.