|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
Se resultatene: Jeg mener at... | |||
matchende kjøkkenapparater er fint. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
67 | 61,47% |
matchende kjøkkenapparater er helt latterlig. |
19 | 17,43% |
du ikke kan ha rødt, det er jo såååå 2008! |
11 | 10,09% |
annet/dustepoll |
12 | 11,01% |
Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Audacious
|
![]() Matchende kjøkkenapparaterEr det normalt å ville ha matchende kjøkkenapparater?
![]() |
#2 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Matchende kjøkkenapparaterEtt fett spør du meg. Er det så nøye?
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Matchende kjøkkenapparaterJeg vet ikke hvem jeg støtter i heimen deres nå, men hva som er "normalt" kommer jo an på hva man selv synes passer sammen. Jeg synes ikke nødvendigvis alt må være samme farge, nei. Og funksjon er viktigere enn design, selv om begge deler er viktig. Men hvis det skal stå framme på benken ville jeg satt pris på at det matcher. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Matchende kjøkkenapparater
Det er selvfølgelig normalt.
![]() |
![]() |
#5 |
Audacious
|
Det skal stå framme på benken. Og tanker rundt "funksjon" begrenser seg til "den rister brød".
![]() |
#6 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Matchende kjøkkenapparaterHos meg er de nøye. Jeg har rød serie. Kjøkkenet går i fargene rødt, sort og hvitt. Dermed står de røde apparatene fint i stil.
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Matchende kjøkkenapparaterNjo, ja, jeg skjønner at du(?) vil ha pene ting på benken, det ville jeg også ha villet, men jeg synes ikke det er et must at brødrister, keffetrakter, eggekoker, espressomaskin og radio er samme farge liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Måneheks
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Månen
![]() |
![]() Sv: Matchende kjøkkenapparaterBryr meg ikke om kjøkkenapparatene matcher |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Matchende kjøkkenapparaterHer i heimen er vi enige om at slikt ikke skal stå framme, så det er meg klinke likegyldig hvilken farge det har. Hadde det derimot skulle stått på benken så hadde jeg kanskje hatt en annen oppfatning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
X First Lady
![]() Sv: Matchende kjøkkenapparaterHer står brødristeren (Kjøpt ny i går da den andre var ødelagt. Hadde ikke kjøpt ny pga matching hvis den var i orden) fremme og den står tilfeldigvis i stil med kaffetrakteren og microen som er i sort og stål. Hadde gått helt fint om den hadde vært i hvit også. Komfyr og kjøleskap er i hvit. Ellers har jeg ikke noen andre appareter fremme. Så en i rødt i går som var skitlekker. Allt annet av utstyr som er stuet bort trenger slett ikke matche. Sist redigert av Michelle : 05-12-09 kl 12:47. Årsak: skrivefeil og treghet i huet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Audacious
|
Vannkokeren er svart, bakemaskina stål, kjøkkenmaskina hvit, brødboksen hvit, brusmaskina stål. Jeg har ikke tenkt at alt må være i samme serie, altså.
![]() |
#15 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Matchende kjøkkenapparaterBrusmaskin?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Matchende kjøkkenapparaterJeg synes det er fint at det matcher, og hadde nok kjøpt en ny brødrister som matchet om det hadde vært behov for en ny. Vannkokeren og brødristeren vår er i samme serie, fikk det til bryllupet. Fikk også lik blender, men den ble ødelagt.
![]() |
#17 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Matchende kjøkkenapparaterKjøpte Nespresso maskin nå nylig. Fra før står det en sort Moccamaster på benken, og jeg valgte derfor også sort Nespresso.
![]() |
#18 |
Audacious
|
Sodastream! Brusmaskin! :nynner på åttitallsjingle:
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Matchende kjøkkenapparaterNja og njei. Jeg hadde rød Kitchen Aid Blender og da ønsket jeg meg selvsagt Rød Kitchen Aid kjøkkenmaskin. Brødristeren er i stål, men ser også ut som en maskin fra femtitallet. Vannkokeren er svart og stygg, jeg skulle helst sett at den også så femtitallsretro ut.
![]() |
|
|