|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
One of These Days
|
Sv: Lær meg om sosiale koder
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Min svigerfar går ut på badet og pusser tennene, så går han tilbake til stua og kler av seg ned til trusa og så går han på loftet og legger seg. Da mener han at besøket har vart lenge nok. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Glamorøs
|
Jeg har en venninne jeg kysser på munnen når vi sier hadet til hverandre. Og nei, det var ikke noe vi begynte med når vi skjønte at det trigget guttene. I tenårene hang jeg i et internasjonalt miljø hvor det var vanlig å gi folk et kyss på hvert kinn, og ett på munnen. Dvs. de man kjente godt.
Man kan takke nei, men man bør kanskje snakke med innbyggeren om generell høflighet, inkludering og hvordan man omtaler andre.
|
|
|
#64 |
|
Fortynnet
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
guru advisor
|
Sv: Lær meg om sosiale koderLeser og lærer. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
guru advisor
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lær meg om sosiale koderSosiale koder er vanskelig, men nå har jeg blitt så godt voksen (!) at jeg igrunnen ikke bryr meg om at jeg faktisk ikke liker Tupperware-møter og timesvis med prat om fliser og sånt. Jeg takker høflig nei til alt sånt som kan påføre meg stive smil og kløe i ræva. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Herlig!
|
|
|
#69 |
|
Tøff
|
Sv: Lær meg om sosiale koderJeg gjør som Esme, passer på å omgi meg med folk som er på mitt nivå. En er til og med aldeles vanvittig langt ute og forbi meg. Hun er så åpen om alt som har med sex, kropp og kroppslige etterlatenskaper å gjøre at hennes samboer rødmer heftig og hveser mellom tennene at det er bare nå vi (Mett og jeg) er der at hun er sånn. Herlig. Det er greit når hun gjør det, men hun kjenner meg da også veldig, veldig godt.
|
|
|
#70 |
|
En Som Trener
|
Sv: Lær meg om sosiale koderMå man leke med alle som ringer på døra?
|
|
|
#71 |
|
Eklektisk
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Lær meg om sosiale koderJeg har kysset MANGE fremmede på munnen jeg. Er det galt da?
|
|
|
#75 |
|
Pauset
|
Nei, det går an å si at det passer ikke nå.
Kommer an på hvor godt man kjenner hverandre, men kjenner man hverandre godt så kan det jo bli 2-3 timer. eller lengre.... ettersom stemning og hva som er naturlig eh...... tja....
Nei det er vel ikke det?
Bli kjent med andre familier som har barn i samme alder og be de hjem. Hør med helsestasjonen om de har mødregrupper. Gå på en lekeplass der det er barn og foreldre, om det er noe av det lenger...
VELDIG veldig godt! |
|
|
|
|
|
#76 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Lær meg om sosiale koderEn gang så jeg et intervju på tv. Damen som ble intervjuet fortalte om sin tid i det eksotiske Utlandet. Der fester foregikk ved at man møttes, lagde mat sammen, og så gikk man hjem etter at man hadde spist.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
![]() |
|
|