|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Permakulturell
|
![]() Hjelp til farge på gulv (malt tregulv)Vi holder på å gjøre ferdig et "grovkjøkken", som egentlig er en sammenkoblingsdel til uthuset vi har koblet sammen med hovedhuset. Veggene er egghvite og taket er i hvit panel. Vi skal male tregulvet i en passende farge. Denne skal etterhvert videreføres i hele første etasje.
![]() |
#2 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til farge på gulv (malt tregulv)Vet ikke hva den brune fargen heter, men den er ihvertfall råfin! Litt sånn lys mokka? Grått er også fint syns jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hjelp til farge på gulv (malt tregulv)Takk, cilen, men jeg trenger forslag med kode/navn. Det er jo ørtenhundreogfjørti nyanser der ute. Lys mokka høres jo fint ut.
![]() |
#4 |
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til farge på gulv (malt tregulv)Vi har hvitt tak og eggehvite vegger. Valgte å male gulvet i en helt mørk brun farge. Fargen heter brunsort. Dette har vi etter hvert på alle tregulv i første etasje. Synes det ble veldig bra, eneste er at all lort og støv vises veeeldig godt på det. (Vasker nok en del oftere enn før |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hjelp til farge på gulv (malt tregulv)Takk for tips, morgana. Jeg synes at mørk brun blir for mørk, og som du sier, alt vises på det.
![]() |
#6 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til farge på gulv (malt tregulv)Er det ikke Sand den heter, fargen til Jotun, som jeg syns er så fin på gulv?
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til farge på gulv (malt tregulv)Sjøsand fra Lady er en pen lysebrun farge. kan godt tenke meg at dne kan passe på gulv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|