Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Beste bilstolen til en på 15 kg / 100 cm?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-09, 19:27   #21
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Beste bilstolen til en på 15 kg / 100 cm?

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Det blir kidplus Hadde det ikke vært for at lillebror (selvfølgelig) også sitter bakovervendt, så hadde vi kunnet vente lengre med å snu, men nå blir det sånn i løpet av vinteren / våren en gang. Jeg skal gi A masse mat så han vokser seg størt mulig før vi tar nye stolen i bruk.

Hvorfor kan ikke storebror fortsette bakovervendt selv om lillebror også fortsetter bakovervendt?

Du trenger ikke gi han ekstra mat for å få han større. Det er mer moden du vil ha han, og det kommer kun med alder.

Gammel 07-12-09, 20:05   #22
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Hvorfor kan ikke storebror fortsette bakovervendt selv om lillebror også fortsetter bakovervendt?

Du trenger ikke gi han ekstra mat for å få han større. Det er mer moden du vil ha han, og det kommer kun med alder.

Jeg vet. Og jeg vet at jeg vil ha større bil og helst skulle mannen vært kortere. Jeg vet også at lengst mulig bakovervendt er best. Ville med denne tråden bare få litt hjelp til å finne ut hvilke beltestoler som er best. Takk for tilbakemeldinger på det

Gammel 08-12-09, 17:32   #23
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Større bil er fint, ja. Skjønner problemet, shg.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:38.