Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Kan jeg doble lussekattdeigen, uten å ha i mer safran?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-09, 12:19   #11
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg doble lussekattdeigen, uten å ha i mer safran?

Opprinnelig lagt inn av Persian, her.

Esme jeg glemte så klart det viktigeste man må først knuse/støte safran før man legger dem i vann. Også er det bare å bruke vannet og safranen som er i. Jo lenger den får stå i vann jo mer farge gir den.

Litt sukker sammen med safran når du støter i morter er også fint.

Skal man bare nok vann til at det dekker safranen? Eller bruker du noen dl liksom? Siden du kan dette på ordentlig så må jeg benytte sjansen vet du på å få ekspertråd.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.