|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Retromum
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg er veldig glad i shopping ja, litt for glad i kanskje men har skjerpet handlemanien betraktelig de siste årene. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ditt forhold til shopping?Shopping er stort sett kjedelig og slitsomt. Nettshopping er bedre, siden det fjerner noe av ubehaget ved å gå i butikker. Men jeg handler bare når det er noe bestemt jeg trenger eller ønsker meg. Selve shoppingen interesserer meg faktisk overhodet ikke, og jeg går nesten aldri i butikker for moro skyld. Hvis jeg gjør det, er det fordi noen shoppingglade tar meg med.
|
|
|
#43 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Ka du tru?
|
|
|
|
#44 |
|
Måneheks
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Månen
![]() |
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg hater kjøpesentre med masse folk |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg er en gnitalus, så jeg har et ambivalent forhold til det hele.
|
|
|
#47 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg liker å shoppe, om jeg går alene på et kjøpesenter og ikke må stresse. Men det har blitt mindre tid til det med årene. Jeg gidder ikke alltid dra ut, eller kjøre avgårde.
Sist redigert av Crimina : 08-12-09 kl 13:10. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg elsker det når jeg er i humør til det.
|
|
|
#49 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg elsker det! Det er terapi og lykke i hver pose som blir med hjem for meg! Særlig store impulskjøp gjør meg glad i lange tider
|
|
|
#50 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg er ikke særlig glad i å shoppe. Julegavehandel med smekkfulle butikker er pyton! Hvis jeg er opplagt, har god tid og nok penger kan det være morsomt å handle klær til meg selv. Bokhandler kan også være gøy. Ellers er jeg som regel mest fornøyd etterpå, hvis jeg har fått tak i det jeg trengte. F.eks. ble jeg litt lykkelig på søndag da jeg endelig fikk kjøpt nye sko til lillemor, noe hun virkelig trengte og som jeg har hatt dårlig samvittighet for at jeg ikke har fått ordnet... |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ditt forhold til shopping?KDG- er en fin greie. Noen ganger trenger man litt "retail therapy". Her er det mye Mazungen som begunstiges. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ditt forhold til shopping?Sjempegøy med sjopping !
storebror 1997 og lillebror 2003 ![]() Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !! Sist redigert av Muad'Dib : 08-12-09 kl 13:39. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg liker å shoppe når jeg føler meg fin og når jeg har penger på kontoen. Til vanlig shopper jeg i forbifarten, dvs at jeg kjøper noe jeg egentlig ikke hadde tenkt å kjøpe der og da. Av planlagt shopping er IKEA best. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg syns shopping er verken eller. Jeg er glad i å finne noe virkelig fint, eller noe virkelig nyttig, men jeg er ikke spesielt glad i selve handlingen. Jeg liker best å shoppe i utlandet, hvor jeg kan finne andre ting.
|
|
|
#55 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Ditt forhold til shopping?Etter å ha tenkt meg litt om har jeg komme til at klær kan være gøy å shoppe om man finner noe som er fint og flatterende, men jeg best liker å shoppe ting til huset, gadgets, bøker og dvd'er. Pga at da slipper jeg å ergre meg over om passform, farge osv er fint til meg, for jeg har egentlig ikke peiling. Og jeg slipper synet av blåhvite ben med sokkemerker i prøverommet. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Passiv
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Shopping? |
|
|
|
#58 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Ditt forhold til shopping?Det er sant Surre, men turen tilbake for å levere det som ikke passet frister i alle fall lite for meg. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Shake it out!
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Kommer an på dagsformen. Noen ganger er det kjekt å shoppe, andre ganger er det pyton. Terapi er det i alle fall ikke. Vi har god råd, men er skapt sånn at jeg kan få dårlig samvittighet om jeg kjøper noe jeg vet at jeg (vi) strengt tatt ikke trenger. Jeg blir litt sånn
|
|
|
#60 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Ditt forhold til shopping?
Kjenner meg saann igjen! Naa har vi nettopp flyttet, kastet masse og satt bort masse, og likevel er det alt for mange TING OVERALT. |
|
|
|
![]() |
|
|