|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hasjsalg - hvordan ville du reagert?Våre kontorer er sentralt i Oslo, der er vi dessverre ofte vitner til kjøpt og salg av dop. Etter en episode der jeg så mann med barn i barnevogn kjøpe dop, har jeg lagret nummeret til barnevernsvakta og uteseksjonen på mobilen. Barn fortjener ikke å oppleve slik. Barn fortjener at noen ser dem og sender bekymringsmeldinger om de opplever slik. Jeg nøler ikke et sekund med å bruke numrene om jeg ser det igjen.
![]() |
#102 |
Passiv
|
![]() Sv: Hasjsalg - hvordan ville du reagert?
Dette setter jeg på kontoen for uvitenhet rett og slett, jeg antar at du ikke vet at disse vanlige menneskene er kriminelle ved at de kjøper hasj. De begår en kriminell handling og kan bli straffet med både bøter såvel som fengselsstraff. Det at man ikke forstår denne sammenhengen vil jeg tro er ren uvitenhet om straffeloven.
Dette synes jeg er så viktig! |
![]() |
![]() |
#105 |
Passiv
|
![]() Sv: Hasjsalg - hvordan ville du reagert?Når det gjelder dette med at mange normale mennesker selger hasj. Jeg har en rimelig gedigen kontaktflate selvom jeg er sær og egen. Jeg kjenner ikke et eneste normalt menneske som selger hasj. |
![]() |
![]() |
#108 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hasjsalg - hvordan ville du reagert?
Samme her.
![]() |
|
|