Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Troll Monster foret regndress - erfaringer?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-09, 20:46   #1
Left
Passiv

Standard

Troll Monster foret regndress - erfaringer?

Nå har jeg funnet ut at jeg vil ha en Troll Monster regndress til storebror.
Den er foret med ullfleece, og så skikkelig god ut. De har den hos Zebastian, Laban og Labolina.

Bestiller en brun, for mest praktisk farge til den lille grisen min. Unnskyld, til den friske ungen min

Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 20:52   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Troll Monster foret regndress - erfaringer?

Kompisen til sønnen min har den, den er visst veldig god sier moren og personalet i barnehagen skryter av den.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 21:09   #3
hildeje
Superaktiv

hildeje sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

hvis foret er løst slik som på vinterdressen ville jeg ikke anbefalt den.

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 21:13   #4
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av hildeje, her.

hvis foret er løst slik som på vinterdressen ville jeg ikke anbefalt den.

Hvorfor ikke? vi elsker at foret er løst, da kan dressen brukes hele året, vi kan ta av den møkkete dressen og bare bruke ullfleecen fra barnehagen osv.

Gammel 08-12-09, 21:25   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Løst for er vel mest prakk for de minste barna, kanskje?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 21:26   #6
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

De dressene ser så fine ut.
Dersom dette er en ny utgave av den gamle Troll Monsterdressen har den fast for. Og det mener jeg den har, men er ikke helt sikker da. Har ikke sett den i RL.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 21:32   #7
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

De dressene ser så fine ut.
Dersom dette er en ny utgave av den gamle Troll Monsterdressen har den fast for. Og det mener jeg den har, men er ikke helt sikker da. Har ikke sett den i RL.

Jeger ganske sikker på den har fast for ja.

Gammel 08-12-09, 21:59   #8
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trolldressen har fast for. Den er grei, men blir den først våt(feks år ullgenseren henger på utsiden av dressermet og suger vann, er den rennende våt inni, og det tar litt tid før den tørker!

Gammel 09-12-09, 07:02   #9
hildeje
Superaktiv

hildeje sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Hvorfor ikke? vi elsker at foret er løst, da kan dressen brukes hele året, vi kan ta av den møkkete dressen og bare bruke ullfleecen fra barnehagen osv.

Regndressen har jeg ikke erfaring med så den vet jeg ikke men i barnehagen der jeg jobba før var det ei som hadde vinterdressen med løst for å det var så plagsomt for henne.
Den eneste som ikke kunne kle på seg selv var hun med trolldressen for foret datt enten av eller klumpet seg

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 07:26   #10
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av hildeje, her.

Regndressen har jeg ikke erfaring med så den vet jeg ikke men i barnehagen der jeg jobba før var det ei som hadde vinterdressen med løst for å det var så plagsomt for henne.
Den eneste som ikke kunne kle på seg selv var hun med trolldressen for foret datt enten av eller klumpet seg

Hvis man tar på dressen i en del så blir det kanskje slik, men det er nå bare å dele den, slik at man tar på innerdressen først, og så ytterdressen. De pleier jo uansett å ha på et mellomlag, så det blir jo ikke noe mer jobb.

Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 14:32   #11
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Hvis man tar på dressen i en del så blir det kanskje slik, men det er nå bare å dele den, slik at man tar på innerdressen først, og så ytterdressen. De pleier jo uansett å ha på et mellomlag, så det blir jo ikke noe mer jobb.

, er ikke verre enn det nei.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14.