|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Sugaraddict!
|
Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Eneste grunnen til at vi har adventstjerna i vinduet er fordi sambo ville ha det.
|
|
|
#23 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Her er det kun adventstjerna og adventstaken som er på plass, pynter ikke før 22-23 desember.
|
|
|
#24 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Adventstjerne og adventstake er de eneste julegreiene som har kommet på plass her. Og så lys i busken utenfor huset da. Og sånn blir det fram til lillejulaften. Lært av min mor. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Det er da ikke jul enda. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?
Du har helt rett, men så tenker jeg på hvor sur og sliten mor var. Etter å ha prøvd selv fant jeg ut at det ikke var verd det. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Strikker
Hvor: Sunnmøre
Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Adventsstjerne i vinduet, adventsstake med lys, et "nedtellingslys" med tall og adventskalender, det er det som har kommet opp hos oss.
|
|
|
#28 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
Hmm, du har også helt rett, husker jeg plutselig. Kanskje fire litt og få det meste klart et par dager før. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Du er nok den eneste ja. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Originala
|
Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Vi har hengt opp julestjerne på rommet til Lillemor og satt fram adventslysestake. Da vi var på byen på lørdag, ytret Lillemor ønske om å dra innom Neste Stopp og handle litt nissepynt, så da ble det en rød krans som vi har hengt på ytterdøra og en rød, stjerneformet telysestake til å henge i vindu el. Så nå er det mer julepyntet enn noen gang før 23. desember. For det er da vi vanligvis pynter til jul, ja. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Her er det lilla fram til jul, kun adventstjerne og stake.
|
|
|
#32 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Adventstjerne og lilla gardiner i stua - og julehjertene i vindet. That's it.
|
|
|
#33 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Jeg har kun en adventsstake og to stykk nylagde dorullnisser i hus. Alt annet kommer frem lillejulaften. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Her i huset er det bare 2 adventsstaker, ikke noe mer.
|
|
|
#36 |
|
Flax
Hvor: Bergen
Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Vi pynter til jul 23 desember.
|
|
|
#37 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Vi har kun adventstake med lilla lys og adventstjerne. Og Ikeastjerne-rankene i ett vindu. Vi pynter nok til jul 4. søndag i advent i år tror jeg.
|
|
|
#38 |
|
Glad
|
Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Jeg går ikke amok. Har satt fram en delvis knust nisse i porselen i tillegg til stjerne i vinduet og kalender på veggen. Har ikke så forferdelig mye pynt heller.
|
|
|
#39 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg den eneste som ikke har pyntet til jul?Jeg har byttet til røde puter i sofaen og har adventsstjerne x 2 og adventsstake, ellers blir det ingen julepynt før siste helga før jul her i huset. Hadde det ikke vært for at vi skal reise bort hadde jeg ikke pyntet med resten av julepynten før julaften, det er det jeg er vant til hjemmefra. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Men, den hersens ferien begynner jo søren meg ikke før 23. i år. |
|
|
|
![]() |
|
|