Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp! Jeg må bidra med underholdning på julebordet ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-09, 14:26   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp! Jeg må bidra med underholdning på julebordet ...

Jeg er rimelig fersk i jobben min, men har fort fått en god tone med kollegaene mine. På lørdag er det julebord med partnere (vi er bare 7 stk)
og jeg har fått i oppdrag å bidra med underholdningen...

Hva skal jeg gjøre???

(norlendninger med alkohol i blodet)

Gammel 10-12-09, 14:31   #2
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg må bidra med underholdning på julebordet ...

Rorbuavitser?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 14:41   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Rorbuavitser?

Ja, bare du host opp noen, så skal jeg nok klare å formidle de.

Gammel 10-12-09, 14:49   #4
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Kilde: youtube.com)

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 15:03   #5
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Par, altså? Det finnes en kjempemorsom selskapslek for par der de skal sitte med ryggen til hverandre (2-3 par). Så stiller du spørsmål av typen "Hvem av dere er tregest om morgenen?". Begge partene skal svare ved å rekke opp hånda hvis de mener det er dem selv og la være hvis de mener det er den andre. Målet er at de skal svare det samme, dvs at en rekker opp og en ikke. Da får de poeng. Hvis begge rekker opp eller begge lar være er de uenige. Da får de ikke poeng.

Utfordringen er å lage spørsmål som er passe utfordrende og passe avslørende/intime i forhold til hva som er akseptabelt i det aktuelle selskapet. 10-12 oppgaver bruker å holde.

Gammel 10-12-09, 15:06   #6
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Par, altså? Det finnes en kjempemorsom selskapslek for par der de skal sitte med ryggen til hverandre (2-3 par). Så stiller du spørsmål av typen "Hvem av dere er tregest om morgenen?". Begge partene skal svare ved å rekke opp hånda hvis de mener det er dem selv og la være hvis de mener det er den andre. Målet er at de skal svare det samme, dvs at en rekker opp og en ikke. Da får de poeng. Hvis begge rekker opp eller begge lar være er de uenige. Da får de ikke poeng.

Utfordringen er å lage spørsmål som er passe utfordrende og passe avslørende/intime i forhold til hva som er akseptabelt i det aktuelle selskapet. 10-12 oppgaver bruker å holde.

Ah...ikke dumt...*noterer*

Gammel 10-12-09, 15:07   #7
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Hjelpe meg med spørsmål til den? Denne er nemlig perfekt ettersom jeg er den eneste som ikke kommer i par.

Gammel 10-12-09, 15:26   #8
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Hvem av dere er mest/minst rotete?
Hvem av dere er flinkest/minst flink å trene?
Hvem av dere er surest/blidest om morgenen?
Hvem av dere tok initiativ til det første kysset?
Hvem av dere falt først for den andre?
Hvem av dere er flinkest til å .....?
Hvem av dere er dårligst til å .....?
Hvem av dere var yngst/eldst da han/hun smakte alkohol for første gang?

Osv osv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11.