Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ny brillerunde

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvilken brille?
Nummer 1 8 12,12%
Nummer 2 24 36,36%
Nummer 3 27 40,91%
Nummer 4 2 3,03%
Du kommer aldri til å finne den riktige brille. 5 7,58%
Deltakere: 66. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-09, 21:01   #21
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Ny brillerunde

Nummer 3.

Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 21:04   #22
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Nr. 2, om du trives med at de er såpass "synlige".

Gammel 09-12-09, 21:08   #23
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skulle gjerne sett deg mer rett forfra, jeg da
Men slik det ser ut nå, syns jeg nr 2 var veldig fine.

Gammel 09-12-09, 21:11   #24
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nummer tre.

Men de røde var også kule!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 21:20   #25
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nr 3

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 21:41   #26
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nr to . Nr en var også ganske fine, men du kler å være typete, og du ble mye mer typete med nr to.

Nr tre og fire var for store under øynene, hvis du forstår hva jeg mener?

Gammel 09-12-09, 21:57   #27
Tweeno
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Telemark
Tweeno har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nr 2 var veldig fin

Tweeno er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 22:26   #28
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

tja........
nr 3 tror jeg
litt vanskelig å se nr 4 skikkelig..
nr 2 på en god 2.plass, om du liker markerte briller tar du den.

Eller du henter enda flere briller som vi kan se på! jeg synes fortsatt at ingen av dem er perfekte til deg. men du nermer deg

Sist redigert av ItsOnlyMe : 09-12-09 kl 22:33.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 22:28   #29
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes du skal gå på specsavers e.l og få 2 par. Da kunne du f.eks hatt 2 og 3. 2 er for streng til å ha alene.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 22:32   #30
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stemte nr 3, men du kunne egentlig hatt alle - til forskjellige anledninger

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 22:34   #31
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

specsavers var god idè ja, der får du 2 for 1!

Gammel 09-12-09, 22:36   #32
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Nr 2 gjorde deg sexy (!) og gjør mer for ansiktet ditt enn de andre, ikke tvil!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 22:40   #33
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen av dem. De første i forrige runde var fremdeles finest.

Gammel 09-12-09, 22:44   #34
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Nr 3 synes jeg var kledelig og mest "allround". Nr 1 var også fin, og litt mykere i uttrykk enn de andre.

Men, hva som kler deg best har jo mye med personligheten din å gjøre. Velge briller er ikke lett, det vet jeg.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 22:47   #35
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemte på nr 2 av disse, men er du sikker på at den formen på brillene er den rette for deg? Jeg tror jeg stemmer for en runde til.

Gammel 10-12-09, 00:12   #36
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte best nummer 2 - men nummer 3 går nok an de også. "Problemet" med nummer 3 for meg er sikkert bildets skyld. Det ser ut som om de sitter lavere på nesen din og at øverste del av brillen går så lavt at øynene dine går over brillene - om du skjønner.

Nummer 1 var ikke pene.

Gammel 10-12-09, 11:06   #37
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg stemte på nr 2 av disse, men er du sikker på at den formen på brillene er den rette for deg? Jeg tror jeg stemmer for en runde til.

Gammel 10-12-09, 17:59   #38
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg gikk for nummer 2 jeg da. Bruker jo ikke briller hele tiden og har jo de gamle til å rulere med.

Syns jeg ble litt tøff og det passer til jobben min.

Takk for stemmingen folkens. Kjekt med litt hjelp.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.