Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Heter fra nå av Hillary

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-09, 14:48   #1
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Heter fra nå av Hillary

....

Sist redigert av Michelle : 12-03-21 kl 01:17.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 14:49   #2
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Heter fra nå av Hillary.

Enda godt du har "tidligere Nelle" under navnet- så vi som er lettere senile klarer å følge med......
Grattis med nytt nick

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 14:50   #3
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Neimen Nelle da.

Gammel 10-12-09, 14:51   #4
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Heter fra nå av Hillary

Du kan jo ikke fjerne tildigere Nelle med det første i allefall.

Gammel 10-12-09, 14:54   #5
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Neimen Nelle da.

Såså. Nicket mitt var greit nok det til jeg ble oppmerksom på at det er noe som heter å få helt nelle/a.

Gammel 10-12-09, 15:18   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så kult! Vår egen Hillary på FP!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 15:23   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nickskfiter forvirrer meg veldig. Håper du beholder "tidligere Nelle" som kommentar veldig lenge. Jeg leste en annen tråd hvor du hadde skrevet, og skjønte ikke bæret av hvem denne Hillary med så mange innlegg var.

Gammel 10-12-09, 15:25   #8
Michelle
X First Lady

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Nickskfiter forvirrer meg veldig. Håper du beholder "tidligere Nelle" som kommentar veldig lenge. Jeg leste en annen tråd hvor du hadde skrevet, og skjønte ikke bæret av hvem denne Hillary med så mange innlegg var.

Har forresten i mange år vært Hillarys tilhenger.

Gammel 10-12-09, 15:30   #9
Albertine
Passiv

Standard

Jeg vurderer nickskifte selv jeg.

Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 15:31   #10
Michelle
X First Lady

Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Har du venta på denne dagen, eller? Absolutt riktig dag for nick-skifte.
Grattis med nytt nick. Godt valg!

Har tenkt på dette lenge da jeg var lei meg selv og nicket, og da Obama dukket opp på Gardemoen så kjente jeg hjerte banke og tenkte: Der fant jeg nicket mitt gitt, men så ble det Hillary istedet.
Da valgkampen var så sto jeg mellom Obama og Hillary.

Gammel 10-12-09, 16:09   #11
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

For meg vil du alltid være Nelle, Nelle...eh..Hillary.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 16:21   #12
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 10-12-09, 17:14   #13
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Fantastisk valg!

Gammel 10-12-09, 17:43   #14
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kledelig!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 18:04   #15
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg vurderer nickskifte selv jeg.

Da må det vel bli Oprah?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 18:06   #16
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Skal vi ønske deg velkommen igjen?

Jeg skjønner ønske om nickskifte. Jeg kommer vel etter etterhvert. Takler ikke helt ...dott. Hva tenkte jeg på? Dott liksom? :stikker:

Gammel 10-12-09, 18:49   #17
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Nicket skjemmer ingen. Bra at du sier fra.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 18:54   #18
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Takler ikke helt ...dott. Hva tenkte jeg på? Dott liksom? :stikker:

Fint nytt nick, Hillary.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 19:26   #19
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sant!

Jeg burde aldri ha nevnt det, nå kommer dere i alle fall til å få assosiasjoner....

Gammel 10-12-09, 21:10   #20
Michelle
X First Lady

Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Sant!

Jeg burde aldri ha nevnt det, nå kommer dere i alle fall til å få assosiasjoner....

''

Du kan jo kalle deg for Bill

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:22.