|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes dere om Obama, da?
Det er som om jeg skulle sagt det selv |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Come what may...
|
Sv: Hva synes dere om Obama da?
Og i 3 år har skolen jobbet hardt og ment at eldste jenta mi har kjempe dårlig blyantgrep og hva ser jeg. JO Han er venstre hendt og skriver akurrat likt som jenta mi. Da var hun stolt ja!! Nå kan skolen bare prøve seg!!! |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva synes dere om Obama da?
:signerer: (bortsett fra det med demontrasjonen, jeg prøver fåfengt å lese til eksamen og skyr sentrum og folkemengder akkurat disse dagene - litt stresset nå) |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Hva synes dere om Obama, da?Obama er den beste!
|
|
|
#26 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes dere om Obama, da?Synes han er kjekk, virker bestemt, ydmyk og veldig begavet. Og han har en utrolig tale-evne! |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes dere om Obama, da?Jeg tror verden vil bedras. Han er farget, han er demokrat og forventningene til ham er skyhøye. Imidlertid har jeg ingen tro på at han vil stå for noen store forandringer i verden, heller ikke fredskapende handlinger. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Hvilke virkemidler skal man bruke for å skape fred? Hvem kan gjøre jobben bedre enn han?
|
|
|
#29 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Slutter meg til dette. Lett å kritisere uten å komme med noen alternativer selv. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes dere om Obama, da?For meg fremstår han som en dyktig og fremadrettet leder, som har fokus på de utfordringene verden og USA står foran i dag, snarere enn sin egen rolle som president med de fordeler det bringer med seg. (Noe jeg hadde inntrykk av at forgjengeren hans solte seg i. Hvem var egentlig president i USA under Bush?) |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her kommer man jo opp i litt av dillemaet for hva man da skal gjøre. Diplomati med Nord-Korea og Iran, samt en del av landene i midt-østen, kan raskt skje mens de har en oppbygging. Og hva skjer egentlig i en del av de tidligere russiske republikkene? |
|
|
|
![]() |
|
|