|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Kan jeg doble lussekattdeigen, uten å ha i mer safran?Jeg skal følge dine råd, Persian.
|
|
|
|
#42 |
|
Come what may...
|
Sv: Kan jeg doble lussekattdeigen, uten å ha i mer safran?Flott men nå husker jeg ikke helt lussekatter sin oppskrift i hodet. Så hvis du må blandet alt det våte sammen så blander du safranen i det våte. Jeg har tatt bildet av min safranvann og skal legge ut bildet nå! |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Come what may...
|
Sv: Kan jeg doble lussekattdeigen, uten å ha i mer safran?Halv glass med vann. Ca 1 dl. Og ca 1 t-skje med safran. På bildet er det halv malt. Men jeg hadde den i morter før helte det i vann. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Kan jeg doble lussekattdeigen, uten å ha i mer safran?
Ja, denne. Som Nenne la ut i en annen tråd.
|
|
|
|
#46 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kan jeg doble lussekattdeigen, uten å ha i mer safran?På butikken vår selger de safran for 69 kr for 4 gram - hva er det da egentlig de selger mon tro - om safran egentlig er så dyrt. Kan de ha feilregnet prisen? (De selger andre ting merkelig billig og, nemlig)
|
|
|
#47 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Kan jeg doble lussekattdeigen, uten å ha i mer safran?Nå har jeg fulgt tipset ditt, Persian. Har 3 doblet oppskriften, slik at jeg lager 90 lussekatter. Jeg har brukt knapt 2 gram med Safran. Fant malt Safran på Coop Mega i går til 50 kr. 0,5 gram. Og så hadde jeg 0,75 gram fra før.
|
|
![]() |
|
|