Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ny vinterdress til 5-åringen, vestlandsvinter

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-09, 11:12   #21
Left
Passiv

Standard

Sv: Ny vinterdress til 5-åringen, vestlandsvinter

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Isbjörn of Sweden

Hvis det er den de selger på Barnas Hus, er vi kjempefornøyd med den. Den var ikke så dyr heller. Lillebror har arvet en slik til ekstradress i år, og har brukt den en del. Virker som om den holder han tørr.

Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 12:25   #22
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Ja det er samme fôret inni. Hva er kjipt med det?

Liker ikke fleecefor i utedresser, da jeg synes det blir klamt....og veldig varmt sammen med f.eks ull mellomlag...Også er det mye lettere for ungene å kle på selv når det er glatt for i dressen.

Men det er meg da og min smak .....

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 12:26   #23
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Hvis det er den de selger på Barnas Hus, er vi kjempefornøyd med den. Den var ikke så dyr heller. Lillebror har arvet en slik til ekstradress i år, og har brukt den en del. Virker som om den holder han tørr.

Isbjørn of Sweden selges på Junior og XXL og er dyrt.....Men virker veldig veldig bra....

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 12:34   #24
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Isbjørn of Sweden selges på Junior og XXL og er dyrt.....Men virker veldig veldig bra....

Ok - da har jeg blandet sammen.

Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 16:39   #25
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

vel, vanlig reimatec, uten +, anbefales ihvertfall ikke.

Jeg kjøpte en slik vinterbukse til poden på 7 forrige søndag (30%) på barnas hus. Kjøpte denne fordi jeg tenkte guttungen hadde roet seg noe aktivitetsmessig nå.

Etter 2 timer ute idag, ikke noe snø, men is på veien, så er nå buksen full av hull i rumpa (trenger jeg si at ungene lengter etter snø.......). Så det var den buksa, en gangs bruk (ok, ake på asfalt er vel gjerne ikke anbefalt,.......)

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 17:46   #26
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har brukt Skogstad-dresser i årevis og dressene har gått i arv. Tørre, varme barn, og jeg har vært kjempefornøyd med slitestyrken. Vi bor på Vestlandet men står mye på ski på fjellet og har brukt dressene i forskjellig miljø for å si det sånn.

Gammel 14-12-09, 12:31   #27
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

vel, vanlig reimatec, uten +, anbefales ihvertfall ikke.

Jeg kjøpte en slik vinterbukse til poden på 7 forrige søndag (30%) på barnas hus. Kjøpte denne fordi jeg tenkte guttungen hadde roet seg noe aktivitetsmessig nå.

Etter 2 timer ute idag, ikke noe snø, men is på veien, så er nå buksen full av hull i rumpa (trenger jeg si at ungene lengter etter snø.......). Så det var den buksa, en gangs bruk (ok, ake på asfalt er vel gjerne ikke anbefalt,.......)

Takk for tipset. Det er jo sånn det er hos oss også. Nytter ikke å kjøpe en dress som vi ikke kan bruke før snøen kommer - da blir det lite utetid på barna framover.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:41.