|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor går turen neste sommer?!Vi skal leie villa med privat basseng i Alicanteområdet. Jeg er lei av å kjempe om solsengene på charterhotellene og har nå leid egne solstoler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvor går turen neste sommer?!
Det største er vel 3 roms?
![]() |
#123 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Man kan på de store "familie-anleggene" oftest få 1-,2-,og 3-romsleiligheter. 3-romsleiligheten vil ha to soverom med to senger i hvert av dem. Dersom man bor fler personer enn det leiligheten har soverom, så kan man oppnå ekstrasengsrabatt. Eks: Dere en familie på 4 bestiller en 2-roms for inntil 4 personer. Da sover to personer på soverommet og så får man to ekstrasenger som er plassert i oppholdsrommet. Da oppnår man rabatt. Prisen man må betale er helt avhengig av størrelse på leilighet, avreiseperiode (høy/lavsesong), standard på bostedet m.m.
![]() |
#124 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor går turen neste sommer?!I sommer bodde vi i en stor 2-roms. Det var plenty av plass. Knerten sov i babyseng inne på vårt rom, og snuppa sov på sovesofa i stua.
![]() |
![]() |
#126 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Uten tvil den mest behagelige! Jeg har hatt med datteren min på sydenferie siden hun var 11 uker første gangen. Aldri noe problem. Har ofte reist alene med henne også. Nå er hun 4 og storkoser seg akkurat like mye som når hun var 2. Deilig temperatur gjør at man knapt trenger klær på de små, deilig vann og sand til å leke i.
![]() |
#127 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor går turen neste sommer?!Det vanlige for en familie på 4 er 2 roms leilighet. Da er det et soverom + oppholdsrom med sovesofa. De som ligger der får ekstrasengsrabatt. Jeg ser at eldste vår for 7350,- i rabatt for to uker, det er under halv pris. Så total prisen for oss blir i overkant av 30.000,-.Da er dette i de to midterste ukene i juli altså høysessong.
![]() |
#128 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Men man kan bo på helt andre måter i syden også, slik som i Danmark. Leie hus, leie private leiligheter, bo utenfor allfarvei, leie bil. Ja, you name it. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Sv: Hvor går turen neste sommer?!Rooooma! Det vil si, starter og slutter i Roma, og farter litt rundt i Italia mellom. Tre uker totalt, med mindre planene må legges om. Blir herlig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
Hvis man gjør det kaller jeg det ikke Syden lengre. Da bruker jeg stedsnavn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
© All rights reserved
|
Niks, det blir mye billigere! |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
|
![]() Sv: Hvor går turen neste sommer?!Nå tenkte jeg sammenlignet med Danmark 007. Nå var det jo også hus Nessie snakket om og det var det jeg hadde i tankene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
© All rights reserved
|
Ah, Danmark, ja. Ja, det blir noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
♪♫♪♫♪♫♪♫♫
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Hvor går turen neste sommer?!Vi skal to uker til Alcudia på Sunwing Resort i juli. Har ikke reist på denne måten tidligere, men det ser jo lovende ut med alt skrytet her inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Wooohhoooooo
Det er bare å glede seg
![]() |
#138 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Det kan jeg være enig i, men nå brukte jeg ordet syden fordi det var det ordet som ble brukt gjennom tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor går turen neste sommer?!Nå har jeg ikke lest igjennom hele tråden her, men dere som leier hus i danmark vor leier dere i fra? |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Erfaren nok
|
Vi leide herfra sist: http://feriepartner.dk/content/dk/so...online_booking
![]() |
|
|