|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() O deilige adventstidHvordan er det i det FP'ske hjem på denne tredje søndag i advent? Er det stress og mas, eller fred og ro?
![]() |
#2 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: O' deilige adventstidStress og mas og vi er begravd i jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: O' deilige adventstidHer er det for øyeblikket ikke mye stress og mas. I dag skal vi kose oss med lussekatter og julekaker som jeg har bakt og brenne 3 lys.
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: O' deilige adventstidJeg har hatt en fin søndag.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: O' deilige adventstidJeg har eksamen i morgen, så det kunne vært mer avslappet. Jeg lever imidlertid etter tanken om at å lese for seint kvelden før eksamen er teit, så jeg skal holde på i tre kvarters tid, så skal jeg pakke inn noen gaver og levere dem hos neststørstesøster så størstesøster får dem med seg hjem i kveld. Så er det middag, stearinlys, film og litt adventskosegreier i kveld. Vi har heller ikke barn enda, men julekos må til uansett - her har det vært pyntet siden 1. søndag i advent |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: O' deilige adventstidFred og ro her, så langt. Nå skal vi straks avgårde på førjulsmiddag hos Retzesønnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: O' deilige adventstidJeg har vært forkjølet hele helga, og prøvd å slappe av i dag. "Måte" bare bake noen lussekatter, så har mumset på det, sett litt sport og passet på apekatten (baby på 8 mnd). Det siste der er ikke sånn veldig avslappende.
![]() |
#11 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: O' deilige adventstidVi startet ttidlig med frokostgjest, søstern kom.
![]() |
#12 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: O deilige adventstidHer er prinsessa og pappaen i badebalja mens jeg spiser sjokkis.
![]() |
#13 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: O deilige adventstidSovet tre timer i natt, har eksamensinnlevering imorgen, bakt pepperkaker med vennepar og vært ute og spise. Litt stress, men mest kos.
![]() |
#14 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: O deilige adventstidJeg er småsyk, kona er på jobb hele helga og vi har visst fått en baby som ikke virker. Ungen vekka meg i titida i dag med en latter, fikk litt mat og purka videre til halv tolv. Nå har hun lagt seg. Innimellom der har hun sovet to lange lurer, skjelt ut babygymmen og ellers vært bare hæppybejb. Jeg surfer internett og spiser sjokolade. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: O deilige adventstidVi har vært ute i skogen i øsende, pøsende regn og hogget juletre. Mannens bedrift arrangere juletrehogst hver jul. I tillegg tenner de bål og severer pølser, gløgg, pepperkaker og saft. Utrolig koselig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
I endring
|
![]() Sv: O deilige adventstidVi har feirt F sin ett års dag i dag, hun har ikke bursdag før på tirsdag, men det er travelt nok i denne førjulstid så det var best å ta det i dag. Og mens jeg sitter her å skriver kjenner jeg at det kansje er litt lite med en yoghurt og ett kakestykke en hel dag så jeg får gå å se om jeg klarer å lage noe mat.
![]() |
#18 |
Shake it out!
|
![]() Sv: O deilige adventstidFiiiin dag
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: O deilige adventstidI det Skvettenske hjem er det fullkommen ro. Jeg har pyntet til jul. På tidligkvelden har jeg vært på julemarked. |
![]() |
![]() |
#20 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: O deilige adventstidStress og mas! Men ikke ang julerelaterte ting. Det kommer ikke før den 19. - da må jeg råstresse for å ta bilder til julekort, hurtiglage et på FotoKnudsen, be om timelevering og kjøre ned på Solsiden i kø for hente dem, hive dem i konvolutter og få dem i posten. Klistremerkefrimerker er et must! I tillegg kommer julegaver, innpakking, koselige førjulssysler (hah!) og pakking til juleferien. Også vask av huset, da.
![]() |
|
|