Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vis meg ditt pepperkakehus!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-09, 17:52   #11
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg ditt pepperkakehus!

Det kan jeg desverre ikke vise dere.
Vi laget forrige lørdag, lillebror på 3 år pyntet med overmasse godis. Vi var sååå stolte av det nydelige verket.

Søndagsmorgen våkner jeg av at lillebror står ved siden av sengen. Men hva er det mitt øye skuer?? Det ser ut som om lillebror spiser pepperkaker, mistenksomt likt taket på vårt pepperkakehus. Jeg gnugger litt søvn ut av øyet før jeg spretter på stua for å sjekke skadeomfang. Der sitter også storebror (5 år) og knasker godis og pepperkake i en salig miks. Jeg iler på kjøkkent! Der ligger det en liten flis av pipa og 4 nonstop på brettet hvor det dagen før hadde tronet et flott pepperkakehus.

Gutta skylder som vanlig på hverandre, så vi har enda ikke utredet skyldspørsmålet. Jeg heller mot at det nok er Bølle-lillebror som har vært initiativtaker, med Pyse-storebror på slep.

Normlat sett er det et farlig rabalder når gutta våkner, men akkurat denne morgenen har de altså klart å snike seg opp uten at uvitende foreldre våknet.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:06.