Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg kjeder meg og vil høre deres dagdrømmer

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-09, 20:44   #1
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjeder meg og vil høre deres dagdrømmer

Ja, i kveld kjeder jeg meg rett og slett, og er for tafatt til å finne på noe konstruktivt.
Tror jeg kan kalle det kosekjedsomhet. Jeg ser på film, surfer på nett, planlegger hva jeg burde kjøpe for de pengene jeg ikke har, hva jeg skal spise som jeg strengt tatt ikke burde spise og dagdrømmer om alt som er helt totalt utenkelig i kveld.

I min dagdrømverden har jeg vært innom masser av morro som kunne ha gjort kvelden min. Øverst på lista er at Mr Right banker på døra og tar meg med storm i skikkelig klisjé, romantisk, stormende forelskelse stil. Han er stupforelsket i meg og erklærer sin kjærlighet på en klumsete men selvsikker måte. Jeg blir selvfølgelig fullstendig betatt. Han har med seg en god rødvin (eller mest ideelt , jeg har en i skapet) og vi snakker i timesvis, før eller etter herlig, het sex.

Nå vil jeg høre hva som kunne gjort din kveld/uke/whatever, evt. hva som gjør din kveld flott akkurat nå. Alle mulige drømmer er lov, fantastiske, realistiske eller urealistiske.
Kan jeg få høre? Pretty please.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 22:07   #2
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg kjeder meg og vil høre deres dagdrømmer

Ingen dagdrømmere her i kveld? :sutreputre:

Ride si sapis ...
Gammel 13-12-09, 22:11   #3
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

De er for vågale.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 22:12   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjekk signaturen min og kom tilbake til meg om du har en umiddelbar løsning.

Gammel 13-12-09, 22:12   #5
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

De er for vågale.

Pøh, tror jeg ikke noe på. Make my day.

Ride si sapis ...
Gammel 13-12-09, 22:18   #6
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Sjekk signaturen min og kom tilbake til meg om du har en umiddelbar løsning.

Fortell meg din drømmeløsning på den saken så skal jeg se hva jeg får gjort.

Ride si sapis ...
Gammel 13-12-09, 22:21   #7
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oh no, du vil virkelig ikke høre dem /

Gammel 13-12-09, 22:23   #8
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Standard

Jo tenk, det vil jeg!

Nå ble jeg faktisk enda mer nysgjerrig på hva dere sitter inne med, siden ingen våger seg.

Ride si sapis ...
Gammel 13-12-09, 22:24   #9
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Vinne sånn ca 20 millioner i lotto. :enkel:

Gammel 13-12-09, 22:27   #10
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Fortell meg din drømmeløsning på den saken så skal jeg se hva jeg får gjort.

Kjerring med lekker mann med nok penger. Hun tar ungene mine en måneds tid, han tar meg med til en sydhavsøy. Der har vi bungalow på stranden med et svært rom med en enorm seng midt i, med store dører som åpner ut på terassen mot stranden. Han er selvsagt velutstyrt og utholdende og i det hele tatt en drømmemann. Iallfall i en måned. For da bytter vi tilbake igjen. Jeg syns det er en fair deal. Ungene mine er sjikkli greie altså!

Gammel 13-12-09, 22:33   #11
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

og jeg synes du er skjønn som nkluderer ungenes ve og vel i dagdrømmene dine. Mine er ikke like heldige .

Gammel 13-12-09, 22:35   #12
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det nærmeste jeg har kommet en dagdrøm i kveld var akkurat nå da jeg leste "Jeg kjeder meg og vil høre deres sykdommer" og lurte på hva i huleste meningen med en slikt innlegg var.

Jeg bør heller gå i seng og drømme skikkelig.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 22:40   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

og jeg synes du er skjønn som nkluderer ungenes ve og vel i dagdrømmene dine. Mine er ikke like heldige .

De hadde sikkert blitt sultne eller noe om jeg hadde stukket av i en hel måned.

Gammel 13-12-09, 22:40   #14
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det nærmeste jeg har kommet en dagdrøm i kveld var akkurat nå da jeg leste "Jeg kjeder meg og vil høre deres sykdommer" og lurte på hva i huleste meningen med en slikt innlegg var.
.

Gammel 13-12-09, 22:55   #15
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Og jeg sitter her og innser at jeg har et vanvittig kjedelig liv uten noen spennende drømmer.

Gammel 13-12-09, 22:56   #16
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Standard

Ler godt av Hattifnatten. Jeg kjeder meg og vil høre om deres sykdommer, gi meg en god latter liksom.

Sitron, du er miljøbevisst og for gjenbruk ja?! Kan sende deg min ex, han burde passe godt i grunn. Barna kan jeg ta meg av frem til slutten av januar, om jeg ikke klarer å mane frem Mr Right frem til da. De klarer seg vel en liten stund alene om jeg setter frem mat og vann til dem.

Ride si sapis ...
Gammel 13-12-09, 22:57   #17
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Eller forresten, det er jo det jeg ikke har; jeg trenger ikke drømme, for jeg har et perfekt og fullendt liv.

Gammel 13-12-09, 22:58   #18
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

når jeg sitter på bussen om morgenen drømmer jeg stadig om at robbie williams kommer inn døren og setter seg ved siden av meg og bare faller pladask for meg. jada.. robbie williams på en treig gammel buss kl 8 om morgenen..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 22:59   #19
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Standard

Fortell om det da Surre, jeg vil ha detaljer.
Vi kan ikke ha noe av at du skryter på deg noe du ikke har belegg for.

Ride si sapis ...
Gammel 13-12-09, 23:01   #20
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg drømmer om at en nydusjet, deilig mann, med peppermynteånde og mørke lokker tusler inn i stua, gjør ferdig alle de tre oppgavene som må være ferdig før jul og leverer dem, før han shiner hele huset, pynter og baker, så det lukter grønnsåpe, svibler, pepperkaker og kongerøkelse i hele huset. Deretter fyller han badekaret og gjør badet om til mitt private spa, før han masserer meg i søvn.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.