|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fjott
|
![]() Jeg kjeder meg og vil høre deres dagdrømmerJa, i kveld kjeder jeg meg rett og slett, og er for tafatt til å finne på noe konstruktivt.
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Jeg kjeder meg og vil høre deres dagdrømmerSjekk signaturen min og kom tilbake til meg om du har en umiddelbar løsning.
![]() |
#6 |
Fjott
|
![]() Sv: Jeg kjeder meg og vil høre deres dagdrømmer
Fortell meg din drømmeløsning på den saken så skal jeg se hva jeg får gjort.
![]() |
#8 |
Fjott
|
![]() Sv: Jeg kjeder meg og vil høre deres dagdrømmerJo tenk, det vil jeg!
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
Kjerring med lekker mann med nok penger. Hun tar ungene mine en måneds tid, han tar meg med til en sydhavsøy. Der har vi bungalow på stranden med et svært rom med en enorm seng midt i, med store dører som åpner ut på terassen mot stranden. Han er selvsagt velutstyrt og utholdende og i det hele tatt en drømmemann. Iallfall i en måned. For da bytter vi tilbake igjen. Jeg syns det er en fair deal. Ungene mine er sjikkli greie altså!
![]() |
#11 |
Shake it out!
|
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Jeg kjeder meg og vil høre deres dagdrømmerDet nærmeste jeg har kommet en dagdrøm i kveld var akkurat nå da jeg leste "Jeg kjeder meg og vil høre deres sykdommer" og lurte på hva i huleste meningen med en slikt innlegg var. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Absolut ateist
|
De hadde sikkert blitt sultne eller noe om jeg hadde stukket av i en hel måned.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#15 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Jeg kjeder meg og vil høre deres dagdrømmerOg jeg sitter her og innser at jeg har et vanvittig kjedelig liv uten noen spennende drømmer.
![]() |
#16 |
Fjott
|
![]() Sv: Jeg kjeder meg og vil høre deres dagdrømmerLer godt av Hattifnatten. Jeg kjeder meg og vil høre om deres sykdommer, gi meg en god latter liksom.
![]() |
#17 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Jeg kjeder meg og vil høre deres dagdrømmerEller forresten, det er jo det jeg ikke har; jeg trenger ikke drømme, for jeg har et perfekt og fullendt liv.
![]() |
#18 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Jeg kjeder meg og vil høre deres dagdrømmernår jeg sitter på bussen om morgenen drømmer jeg stadig om at robbie williams kommer inn døren og setter seg ved siden av meg og bare faller pladask for meg.
![]() |
#19 |
Fjott
|
![]() Sv: Jeg kjeder meg og vil høre deres dagdrømmerFortell om det da Surre, jeg vil ha detaljer.
![]() |
#20 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg kjeder meg og vil høre deres dagdrømmerJeg drømmer om at en nydusjet, deilig mann, med peppermynteånde og mørke lokker tusler inn i stua, gjør ferdig alle de tre oppgavene som må være ferdig før jul og leverer dem, før han shiner hele huset, pynter og baker, så det lukter grønnsåpe, svibler, pepperkaker og kongerøkelse i hele huset. Deretter fyller han badekaret og gjør badet om til mitt private spa, før han masserer meg i søvn. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|