Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor ofte vasker dere kjøleskapet?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Hvor ofte vasker du kjøleskap?
En gang i uken eller mer 2 1,27%
Et par ganger i måneden 11 7,01%
Ca. en gang i måneden 20 12,74%
Noen ganger i året 105 66,88%
Aldri / ikke hvert år 13 8,28%
Dustepoll 6 3,82%
Deltakere: 157. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-09, 19:18   #61
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere kjøleskapet?

Nå er Eldste kommet hjem på juleferie. Hun er flink til sånt og gjør det nok helt uten at jeg behøver å si noe annet enn "takk" etterpå

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 23:12   #62
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Vasker det noen ganger i året.
Blir vel 3-4 ganger vil jeg tro og tørker stort sett opp det som blir sølt...

Gammel 12-12-09, 23:14   #63
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Øøø, når vi flytter.....Flyttet i juni så det er ikke så lenge siden faktisk

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 23:15   #64
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Et par ganger i måneden. Grønnsakskuffene nederst og hyllen hvor det står melk og jus blir oftest vasket.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 23:30   #65
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Når det er behov for det, det er ikke noe rutine akkurat.
Flekker inni blir tatt så fort vi oppdager dem, men ellers blir det nok ikke så ofte.

Når det er sagt kom jeg til å tenke på at vi må skure stekeovnen inni nå, helst i går. Det trengs virkelig.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 12:30   #66
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skura ovnen har vi faktisk akkurat gjort Men det var leeenge siden sist da

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 19:38   #67
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje annenhver måned + delvasking etter behov. For meg er det en absurd tanke at besøkende mødre eller svigermødre skulle gi seg til å vaske i vårt kjøleskap. Så det gjør jeg heller ikke når jeg kommer på besøk til voksne barn, og kommer neppe til å begynne med det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 14:35   #68
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ganske ofte, men veldig sjelden sånn helt supernøye.

Gammel 14-12-09, 14:38   #69
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Når vi er skikkelig skikkelig blakk og det er sånn passe tomt i kjøleskapet.

Gammel 14-12-09, 14:42   #70
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tørker over om det er behov, ellers vaskes det vel tre-fire ganger i året.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 15:28   #71
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Ganske ofte. Lillebror er nemlig skrekkelig allergisk mot mugg. Ellers hadde jeg ikke brydd meg.

Da må jeg tydeligvis vaske mitt kjøleskap oftere enn jeg trodde, for jeg har aldri opplevd mugg der?
Jeg vasker ved behov. Og da bare tørker jeg lett over.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 15:30   #72
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Skura ovnen har vi faktisk akkurat gjort Men det var leeenge siden sist da

Vår ovn ble også skuret for en stund siden. Av svigermor.
Blir ikke irritert av sånt jeg, syns bare det er deilig med alt hun gidder å gjøre.
Det jeg blir irritert av, er de gangene hun flytter rundt på ting i kjøkkenskapene våre, så vi ikke finner de igjen.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 15:31   #73
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg, siden jeg er husmoren må vite, skal vaske det ene kjøleskapet vårt nå før jul. Det er mer enn 14 dager siden sist. Kanskje en mnd siden.
Det andre kjøleskapet vaskes ikke før jul, siden vi fikk det for bare noen få dager siden.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 15:40   #74
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når vi flytter ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 18:45   #75
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Inspirert av denne tråden har jeg nå vasket kjøleskapet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:05.