|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Tips til sofa ønskes!Ååå, heldige Mei - jeg har sett den i en eller annen jordfarge også...fine sofaen! - Tar den stor plass, forresten? (selvfølgelig tar den plass i og med at den er som den er - men sånn ellers mener jeg)
![]() |
#25 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Tips til sofa ønskes!Bauche, nå skulle jeg akkurat inn og anbefale Sofa so Good. Vi har ikke sofa derifra, ennå, men den neste blir nok derifra. Jeg syns de har pene sofaer som ikke er altfor dyre, også liker jeg ideen deres om hvordan sofaer skal testes.
![]() |
#35 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Tips til sofa ønskes!Den her må jeg følge med i, siden vi er på sofajakt. Jeg for min del vil ikke ha sjeselong, vil ha fullt hjørne slik at sofaen kan brukes fleksibelt. Med rygg begge veier i hjørnet liksom.
![]() |
#37 |
intro
|
![]() Sv: Tips til sofa ønskes!
Enig med Irma, som vanlig i hus-saker.
Må inn og kikke! Det blir nok ingen nostalgisk sofa på oss heller. Litt gammeldags er jeg nok, men jeg liker best rette linjer. (Hvis vi ville hatt det nostalgisk, kunne vi jo bare ha beholdt furusofaen vår.
![]() |
![]() |
#39 |
Har fått viljen sin
|
Den tar ikke så stor plass som man skulle tro nei - og i og med at den er såpass lav så ruver den på ingen måte ikke. Det er plass til i allefall fem, sikkert sju også. Dybden gjør at den er veldig avslappbar, og det at den er åpen i ene enden gjør at den ikke blir så "koloss". I tillegg kommenterte noen som var på besøk her at beina får den til å virke "svevende". Man kan sitte hele veien rundt uten at beina "kræsjer" slik som i en tradisjonell hjørnesofa. Og hjørnet er perfekt til å slappe av i fra alle vinkler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Erfaren nok
|
![]() |
|
|