Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tips til sofa ønskes!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-09, 13:41   #21
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til sofa ønskes!

Du satte inn enda en sofa!

Vi har bungalow. I en annen farge.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 14:21   #22
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ååå, heldige Mei - jeg har sett den i en eller annen jordfarge også...fine sofaen! - Tar den stor plass, forresten? (selvfølgelig tar den plass i og med at den er som den er - men sånn ellers mener jeg)

Fra finn. (sofasogood som har inn annonse altså)

Det er seriøst den fineste sofaen av dem alle.

Gammel 14-12-09, 14:25   #23
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har den i den fargen der Bauche. Og ja; det er den fineste sofaen.

Gammel 14-12-09, 14:47   #24
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt misunnelig, kjenner jeg.

Gammel 14-12-09, 14:54   #25
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bauche, nå skulle jeg akkurat inn og anbefale Sofa so Good. Vi har ikke sofa derifra, ennå, men den neste blir nok derifra. Jeg syns de har pene sofaer som ikke er altfor dyre, også liker jeg ideen deres om hvordan sofaer skal testes.

Jeg liker spesielt godt Bungalow og Big Buddy.

Det er hvertfall sikkert, vår neste sofa skal testes skikkelig av oss begge. Glittermannen er 20 cm høyere enn meg og ganske mye større, og det er ganske forskjellig hva vi sitter godt i.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 14:54   #26
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Enig med Dragen, det kommer helt an på rommet hva som gjør seg best.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 14:57   #27
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Glitter: Nå har jeg ikke sett hvordan dere har det hjemme, men bungalow må vel passe best sånn stilmessig?

Gammel 14-12-09, 15:09   #28
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hm?

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 15:16   #29
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Hm?

Dragen hadde ikke skrevet noe i denne tråden før. Jeg stusset også litt.

Gammel 14-12-09, 15:19   #30
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Elinblu, den øverste der, som Bauche viser, har vi. Da kan du komme på befaring hit. Den er f-a-n-t-a-s-t-i-s-k!

Jeg signerer. Og ønsker meg ny sofa.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 15:23   #31
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Åh!! Det var mkj.... Aner ikke hva jeg tenkte med!

Gammel 14-12-09, 15:30   #32
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Hva har jeg gjort/sagt??

Uansett- den øverste sofaen til Bauche så veldig fin ut i den brun-tonen, den må jeg få tatt en titt på!!

Gammel 14-12-09, 15:37   #33
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Ang sjeselong..

Gammel 14-12-09, 16:22   #34
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

tsk-tsk Salt - du skaper jo fullstendig kaos her jo - Er det ammetåke?

Gammel 14-12-09, 16:27   #35
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den her må jeg følge med i, siden vi er på sofajakt. Jeg for min del vil ikke ha sjeselong, vil ha fullt hjørne slik at sofaen kan brukes fleksibelt. Med rygg begge veier i hjørnet liksom.

Rocka har åpnet en avdeling ved Babyshop på Lørenskog, tenkte jeg skulle dit og kikke en dag. Ser ut som om de har noen fine sofaer, men spesielt nostalgiske er de kanskje ikke?

Gammel 14-12-09, 17:38   #36
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

tsk-tsk Salt - du skaper jo fullstendig kaos her jo - Er det ammetåke?

Eh... Ja? :Flaskemamma:

Gammel 14-12-09, 17:48   #37
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Den her må jeg følge med i, siden vi er på sofajakt. Jeg for min del vil ikke ha sjeselong, vil ha fullt hjørne slik at sofaen kan brukes fleksibelt. Med rygg begge veier i hjørnet liksom.

Enig med Irma, som vanlig i hus-saker.

Opprinnelig lagt inn av Irma

Rocka har åpnet en avdeling ved Babyshop på Lørenskog, tenkte jeg skulle dit og kikke en dag. Ser ut som om de har noen fine sofaer, men spesielt nostalgiske er de kanskje ikke?

Må inn og kikke! Det blir nok ingen nostalgisk sofa på oss heller. Litt gammeldags er jeg nok, men jeg liker best rette linjer. (Hvis vi ville hatt det nostalgisk, kunne vi jo bare ha beholdt furusofaen vår. )

Gammel 14-12-09, 18:03   #38
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Vi har den i den fargen der Bauche. Og ja; det er den fineste sofaen.

Godsåffan vår!

Gammel 14-12-09, 18:10   #39
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Ååå, heldige Mei - jeg har sett den i en eller annen jordfarge også...fine sofaen! - Tar den stor plass, forresten? (selvfølgelig tar den plass i og med at den er som den er - men sånn ellers mener jeg)

Den tar ikke så stor plass som man skulle tro nei - og i og med at den er såpass lav så ruver den på ingen måte ikke. Det er plass til i allefall fem, sikkert sju også. Dybden gjør at den er veldig avslappbar, og det at den er åpen i ene enden gjør at den ikke blir så "koloss". I tillegg kommenterte noen som var på besøk her at beina får den til å virke "svevende". Man kan sitte hele veien rundt uten at beina "kræsjer" slik som i en tradisjonell hjørnesofa. Og hjørnet er perfekt til å slappe av i fra alle vinkler.

Gammel 14-12-09, 18:16   #40
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fra finn. (sofasogood som har inn annonse altså)

Det er seriøst den fineste sofaen av dem alle.

Men er ryggputene litt lave eller?`

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:48.