Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor får man kjøpt Ticket To Heaven i Lørenskog/Skedsmo/Rælingen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-09, 14:44   #21
Left
Passiv

Standard

Sv: Hvor får man kjøpt Ticket To Heaven i Lørenskog/Skedsmo/Rælingen?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Kanskje du synes Jessheim er litt langt unna, men her finnes i hvert fall TTH på "Junior" og "Reflex" på Jessheim Storsenter.

Jepp - det er ikke så langt, så det går fint

Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 14:50   #22
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Det er samme Junior på Triaden og Jessheim storsenter - samme eier, de har samme tilbud osv.

Junior er ikke på Strømmen storsenter, der er reflex eller exit da, og de selger ikke T2H. Det er det Barnas Hus som gjør - de kjører også ofte tilbud samtidig, men jeg har opplevd at det ikke er like bra som Juniors.

Gammel 13-12-09, 14:52   #23
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Junior har salg på alle vinterdressene nå, 30% både T2H og Reima så jeg. Var der på torsdag... Jeg synes det er greit å ha is i magen for jeg får alltid, stort sett, kjøpt til 50 % om jeg venter litt...

Gammel 13-12-09, 16:02   #24
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Da vet jeg hvor jeg skal i lunsjen i morra.

Gammel 13-12-09, 16:38   #25
Left
Passiv

Standard

Da vet jeg hvor jeg skal på tirsdag. Sjekke ut Triadens butikk ja.

Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 18:34   #26
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Det var ikke noe salg på Junior på Jessheim i dag. Refleks hadde 30%, men de var skikkelig utleita og hadde ikke den størrelsen jeg ville ha.

Gammel 14-12-09, 18:52   #27
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Standard

Jøss, kanskje det bare var forrige uke da. Så dumt - men det kommer salg igjen altså, det gjør det hvert år.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:05.