Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet med

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-09, 21:03   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet med

...men han er snart 40, Polyanna.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 21:08   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jo eldre jo bedre. Så lenge de ikke kan være faren min.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 21:12   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det er godt innafor, altså. Tøyset litt med 35. Tror min "aktuell" vs. "ikke aktuell"-grense går litt før 10 år eldre enn meg selv, og kan ikke huske at jeg noen gang har vært noe som ligner på tiltrukket til en mann på over 43-44-45.

Gammel 14-12-09, 21:21   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg tror at både Edward Cullen OG Johnny Depp funker som en man kan leve fint sammen med resten av livet.

Johnny Depp ja. Men jeg tror han er litt for alternativ for meg. Så han tror jeg at jeg velger som kompis.

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Men Jude Law, for eksempel, har jeg ingen tro på.

Med mindre man er veldig glad i barn som ikke er ens egne da. Laget mens man er sammen med barnefaren.

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Absolutt! Men noen type menn tiltrekkes man kanskje til. Jeg tror f.eks. at jeg skulle ha vanskelig for å bli forelsket i Jonas. Han er litt for kjedelig. Forelskelse og kjærlighet ser jeg som noe elementært i et forhold.

Jonas er absolutt en mann jeg kunne bli forelsket i, intelligens er svært viktig for meg når det kommer til forelskelse. Han du har valgt kunne jeg ikke falt for, siden jeg syns utroskap er noe av det mest usexy som finnes.

Matt Damon var et godt alternativ forresten!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:26.