Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Anbefal meg varme, varme vintersko

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-09, 22:12   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefal meg varme, varme vintersko

De skal kunne kjøpes i butikk og ikke bare på nettet.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 22:19   #2
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg varme, varme vintersko

Jeg elsker mine lange Timberlandstøvletter. Ikke vakre, men varme og gode

Disse- bare i svart

Selges på Dna her i allefall

Vedlagte bilder
Filtype: jpg TimberlandMukluk1.jpg (60,1 KB, 21 visninger)
gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 22:20   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, bilder, bilder må med!

Gammel 14-12-09, 22:21   #4
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Ja- la til bilde

Gammel 14-12-09, 22:22   #5
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en Timberland modell noe ala gnuri sine og de er kjempevarme.
Du har de gode gamle lobbene, varme på kalde dager eller hva med Mephisto sine vintersøvler.

Gammel 14-12-09, 22:30   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg har en Timberland modell noe ala gnuri sine og de er kjempevarme.
Du har de gode gamle lobbene, varme på kalde dager eller hva med Mephisto sine vintersøvler.

Bilder.

Jeg skal bruke de på jobb i barnehage, så de trenger ikke være fine. Praktisk og varme er tingen.

Gammel 14-12-09, 23:00   #7
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 23:06   #8
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har er par fra Colombia som jeg elsker. De er noen år gamle, men ligner på disse:

De er veldig gode på mine føtter og jeg fryser ikke.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 23:32   #9
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Eg kjøpte meg desse på lørdag, halv pris på sportsbutikk her.
Dei er kjempevarme og vanntette.

Merrell.

Gammel 14-12-09, 23:36   #10
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte vintersko ala Storebror sine Friends på OBS her om dagen jeg. Så langt virker de veldig varme hvertfall og de er med borrelås og "antiskli"-såle så de var perfekt til mitt bruk hvertfall. Jeg skal gå til og fra toget med dem, gå turer på vinteren og leke ute med barna. Kr 579,-.

Gammel 15-12-09, 00:28   #11
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

De fra Merell var utrolig fine!

Selv har jeg kamik og topaz sine vintersko og er kjempefornøyd med begge deler.
Brukte de fra Kamik på jobb i barnehagen i fjor vinter og frøs ikke på beina en eneste gang. Tok ut foret hver dag så det fikk tørket seg, for jeg ble veldig varm på føttene i dem. Tykk såle som var god å stå på sneen i over lengre tid. Og veldig lite glatte.

Gammel 15-12-09, 00:52   #12
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes disse er litt tøffe:

Sorel, Joan of Arctic.

De fra Merrell var råtøffe, da!

Gammel 15-12-09, 08:48   #13
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Bilder.

Jeg skal bruke de på jobb i barnehage, så de trenger ikke være fine. Praktisk og varme er tingen.

Her er på lobbene

Jeg finner ingen bilder av Mephistoene.

Gammel 15-12-09, 08:48   #14
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Disse er jo kjempevarme da

Gammel 15-12-09, 09:03   #15
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Lobbene er supervarme, men funker KUN som sko i tørt og kaldt vær. Man blir veldig bløt på bena i dem om det er vått ute..

Hvordan er selskinns-støvlettene i vått vær ??

Gammel 15-12-09, 09:11   #16
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Helt riktig gnuri, funker kun i kaldt og tørt vær.
Selskinnstøblene er det god og tykk såle på og jeg tror de funker i all slags vær, men jeg syns kanskje at våte selskinn støvler dunster litt mye for min del.
Husker brodern gikk rundt med de fra september til april omtrent. Men kald p beina var han ikke.

Hva med Isba

Gammel 15-12-09, 09:54   #17
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Hehe- ja kan tenke meg til at Våte selskinns-støvletter lukter litt ramt

Isba, ja...-husker at jeg prøvde i ett år å gå ut etpar slike, men det endte med store gnagsår på begge hælene og på stortærne, så jeg ga opp tilslutt....

Gammel 15-12-09, 09:55   #18
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Hehe- ja kan tenke meg til at Våte selskinns-støvletter lukter litt ramt

Ja, litt

Gammel 15-12-09, 10:20   #19
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Isba ja, det har jeg jammen i kjelleren fra sist de var på mote.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 10:30   #20
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sorel er varme.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.