|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Retromum
|
![]() Sv: Hulebjørnens klan - må ha svar på noe nå!
Jeg leste bøkene som jomfruelig 16 åring og må si at sexscenene dengang opplevdes som meget pirrende, rødmet fælt til tider.
![]() |
#62 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hulebjørnens klan - må ha svar på noe nå!Jeg husker jeg lurte litt på denne usedvanlig, oppsiktsvekkende lange penisen til Jondalar. Hvor lang var den, liksom?
![]() |
![]() |
#63 |
Passiv
|
![]() Sv: Hulebjørnens klan - må ha svar på noe nå!Ikke så lang at Ayla ikke kunne ta i mot hele hans fryd, iallefall. |
![]() |
![]() |
#64 |
Personlig pessimist
|
Nei, det ble vel faktisk nevnt hver eneste gang de hadde sex. Og det var jo en del ganger, det.
![]() |
![]() |
#66 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åh herregud.
![]() |
#67 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hulebjørnens klan - må ha svar på noe nå!De har ikke sex i Hulebjørnensklan og resten av bøkene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Personlig pessimist
|
Med stor G.
![]() |
![]() |
#70 |
Leser
|
![]() Sv: Hulebjørnens klan - må ha svar på noe nå!Jeg synes egentlig dette var en passende plass å nevne at jeg skal kjøpe Morgan Kane innbundet og fulltallig. Er meget fornøyd med det. (Det er jo litt samme greia egentlig. Tror Kjell H har fått mye skryt for å ha mye autentisk, men persongalleriet og oppførselen deres er mindre autentisk. Eller "Vindens passasjerer" en tegneserie hvor feks et slaveskipet er tegnet veldig detaljert og autentisk, mens sexlivet til hovedpersonene neppe er like autentisk)
![]() |
#72 |
Metallica!!
|
Det ville vært litt grotesk om det var Ingrid som ble voldtatt av ulvhedin, all den tid hun er/var en ganske nær slektning av ham. Og om jeg ikke husker helt feil så var hun enten veldig liten eller ikke født enda når det skjedde.
![]() |
#73 |
Passiv
|
![]() Sv: Hulebjørnens klan - må ha svar på noe nå!Uba fikk vel en misdannet baby, gjorde hun ikke? |
![]() |
![]() |
#74 |
Nymotens gammeldags
Det var to dødfødsler i den første boka, jeg husker ikke navnet på hun som fikk det første men det skjedde ganske tidlig i boka. Hun kjente ikke liv lenger og gikk til Iza, som satte igang fødselen og ut kom en død gutt. Det skjedde der og da i boka og var litt trist. Og Uba fikk, som Albertine sier, en misdannet gutt. Egentlig tvillinger som hadde vokst sammen. Hun ble satt igang av Iza hun også, og gutten kom død ut. Ayla pakket ham inn og bar ham ut og lot ham ligge åpent på marka så dyrene kunne spise ham. Kjempetragisk. Jeg må alltid spinnne sånn på slike ting, "tenk om det var meg" osv.
![]() |
#76 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hulebjørnens klan - må ha svar på noe nå!Han lille gutten som døde, han de skriver om litt oppover i tråden. Gruer meg litt til det skjer.
![]() |
#78 |
Passiv
|
![]() Sv: Hulebjørnens klan - må ha svar på noe nå!Creb er han gamle Mog-Uren ja. |
![]() |
![]() |
#79 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Hulebjørnens klan - må ha svar på noe nå!Det begynner å bli år og dag siden jeg leste disse bøkene skjønner jeg. Hva var det hennes egen gutt het da og hvem skulle ta vare på ham da hun måtte dra?
![]() |
#80 |
Passiv
|
![]() Sv: Hulebjørnens klan - må ha svar på noe nå!Han het Durc og ble gitt til Uba. |
![]() |
![]() |
|
|