Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Noen som kan hjelpe? LINDEX

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-09, 20:30   #1
Frantzen
Passiv

Standard

Noen som kan hjelpe? LINDEX

Jeg har funnet drømmekjolen på Lindex, men så finner jeg den ikke i rett størrelse. Det er nærmest lysår mellom hver gang jeg finner noe som passer meg så godt, også har de den ikke i min størrelse. :skingrestemme:

Så - i desperasjon spør jeg om det er noen som skal innom en Lindex i nærmeste fremtid og som har lyst å ta en titt for meg? Skulle så gjerne hatt den i str 42.

Sandefjord og Tønsberg har den ikke.

Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 20:31   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan hjelpe? LINDEX

Jeg kan se i morgen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 20:33   #3
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan også ta en titt. Kan du sende mobilnummer så kan jeg sms'e om jeg finner?
Dumt om flere handler ...

Gammel 15-12-09, 20:34   #4
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg kan se i morgen.

Supert!

*krysser fingre*

Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 20:35   #5
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Jeg kan også ta en titt. Kan du sende mobilnummer så kan jeg sms'e om jeg finner?
Dumt om flere handler ...

Jeg prikker deg nummeret. Til deg også aC.

Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 20:36   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal på nærsenteret seint i morgen kveld og kan ta en titt hvis ingen av de andre har hatt klaff.

Gammel 15-12-09, 20:37   #7
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en veldig lik fra lindex med lange armer. ELSKER den!! Skal se om jeg ser den i morgen. Legger den av en dag da, såfall.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 20:38   #8
Frantzen
Passiv

Standard

Flotters Elinblu og Joika!

What's not to love med FP?

Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 20:38   #9
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg skal på nærsenteret seint i morgen kveld og kan ta en titt hvis ingen av de andre har hatt klaff.

Jeg også.

Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 20:39   #10
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Jeg prikker deg nummeret. Til deg også aC.

Da hører du fra meg om jeg finner den.

Gammel 15-12-09, 20:41   #11
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Jeg også.

Thænx!

Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 20:55   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan se i morgen jeg også - vi sees jo til fredag.

Gammel 15-12-09, 21:09   #13
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Kan se i morgen jeg også - vi sees jo til fredag.

Faaabelaktig! Jeg håper så veldig at en av dere finner den!

Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 21:14   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om alle finner den, får vi ta stein, saks, papir om hvem som skal fikse.

Gammel 15-12-09, 21:20   #15
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Om alle finner den, får vi ta stein, saks, papir om hvem som skal fikse.

Og tenk - hvis den dukker opp så får du sett meg i KJOLE! Uten at det er fest!

Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 21:41   #16
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Gammel 16-12-09, 11:13   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Beklager - utsolgt for de kjolene der på Liertoppen.

Håper noen av de andre FP-damene har hellet med seg.

Gammel 16-12-09, 11:17   #18
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Når jeg har vært i din situasjon (og det har hendt noen ganger) har jeg ringt rundt til butikkene selv og spurt om de har den inne. Som regel har jeg funnet plagget i den størrelsen jeg vil ha. Er butikken i kjøreavstand har jeg plukket den opp selv, et par ganger har jeg fått den tilsendt og de resterende har jeg fått venner/nettvenner i samme by til å plukke den opp og sende den.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 16:12   #19
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Standard

Fant ikke i dag jeg heller men skal ut en tur i morgen også ... Jakten fortsetter!

Gammel 16-12-09, 16:56   #20
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var bare et sted, men de hadde ikke. Det kan jo tenkes at de har oversikt over varelageret i flere butikker om du ringer en butikk og spør.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:32.