Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Navneskilt på vogn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-07, 13:12   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Navneskilt på vogn

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Forøvrig synes jeg det er litt komisk at alt skal matches. Men det er vel et snobbefenomen...

Er det et mål i seg selv at det ikke skal matche eller? Det har vel like mye med sans for form, stil og smak å gjøre som at det er et "snobbefenomen".

Gammel 20-01-07, 11:54   #2
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Er det et mål i seg selv at det ikke skal matche eller? Det har vel like mye med sans for form, stil og smak å gjøre som at det er et "snobbefenomen".

Jupp. God smak er gratis

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 12:12   #3
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jupp. God smak er gratis

Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 12:44   #4
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg ville ikke ha kjøpt et sådant skilt selv, men kan da ikke se hvorfor de fremprovokerer så fjentlige reaksjoner ? Om en nybakt mor sad med øl og sigaret ved siden av vognen, eller - og dette har jeg desværre set flere gange - foreldre som står og hiver i en spillemaskine mens ungen sitter og glaner ved siden av, se, det synes jeg er absolutt dårlig.

Men en stolt mor som har satt ID-merke på ungens første glis ? Nei, det kan jeg ikke hidse meg opp over. Og å ha et sådant skilt på ungens dør, det kunne jeg fint ha funnet på. Bra lesetrening også, det.

Gammel 20-01-07, 13:13   #5
Siv
Passiv

Standard

[quote=Muad'Dib;200802]Jeg ville ikke ha kjøpt et sådant skilt selv, men kan da ikke se hvorfor de fremprovokerer så fjentlige reaksjoner ? Om en nybakt mor sad med øl og sigaret ved siden av vognen, eller - og dette har jeg desværre set flere gange - foreldre som står og hiver i en spillemaskine mens ungen sitter og glaner ved siden av, se, det synes jeg er absolutt dårlig.

Men en stolt mor som har satt ID-merke på ungens første glis ? Nei, det kan jeg ikke hidse meg opp over. Og å ha et sådant skilt på ungens dør, det kunne jeg fint ha funnet på. Bra lesetrening også, det.[/quote]

Bra sagt. Helt enig.

Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 14:04   #6
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg ville ikke ha kjøpt et sådant skilt selv, men kan da ikke se hvorfor de fremprovokerer så fjentlige reaksjoner ? Om en nybakt mor sad med øl og sigaret ved siden av vognen, eller - og dette har jeg desværre set flere gange - foreldre som står og hiver i en spillemaskine mens ungen sitter og glaner ved siden av, se, det synes jeg er absolutt dårlig.

Men en stolt mor som har satt ID-merke på ungens første glis ? Nei, det kan jeg ikke hidse meg opp over. Og å ha et sådant skilt på ungens dør, det kunne jeg fint ha funnet på. Bra lesetrening også, det.

Helt enig! Eksemplene dine er knallgode, og en langt større grunn til å blir provosert og irritert over. Å irritere seg om noe så lite viktig som en vognskilt som tilfeldigvis har blitt siste nytt på vognfronten i Noreg, synes jeg er helt latterlig. Like latterlig som de som irriterer seg grønne av buggis-vogner og som selv triller rundt på marineblå Simo-vogner og sorte Teutonia.....

Gammel 21-01-07, 10:58   #7
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Klokt sagt. Jeg skjønner ikke at noen lar seg provosere over skilt og foreldres navnevalg. Noen formulerer seg i mine øyne så ovenfra og ned at de burde skamme seg.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 11:44   #8
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Klokt sagt. Jeg skjønner ikke at noen lar seg provosere over skilt og foreldres navnevalg. Noen formulerer seg i mine øyne så ovenfra og ned at de burde skamme seg.

I do agree...

Jeg har verken skilt eller stelleveske, ei heller vogn med fancy navn, men det plager meg ikke nevneverdig om noen andre har det.
Hva i all verden som kan være harry med å ha navneskilt på døra til ungene skjønner jeg ikke helt? Er ikke det noe de fleste barn vil ha på i en viss alder? Dattera mi på 10 og sønnen min på 7 har ihvertfall laget seg navneskilt, og synes det er viktig.

Jeg har derimot en ting de fleste her inne synes er feil, nemlig lue med navn på til de to minste.Ikke er jeg flau over det heller. Kjempepraktisk i barnehagen når jeg har eneggede tvillinger.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:07.