Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret ...

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-09, 16:46   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret....

Her er siden de viser meg hele tiden:
http://www.nasa.gov/centers/kennedy/home/index.html
Jeg er litt i tvil om jeg og jentene skal bli med, eller om det blir kjedelig for dem...

Gammel 16-12-09, 18:48   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Jeg er litt i tvil om jeg og jentene skal bli med, eller om det blir kjedelig for dem...

Min syvåring hadde elsket å få reise dit! (Og jeg!)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 19:01   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret ...

Okei. Så jeg skal ikke søke om de to dagene ekstra noen plass? Bare dra, og så ringe den dagen vi kommer tilbake? Vi kommer hjem en lørdag, så må jo sende de på skolen mandagen. Kan ikke være så tullete at jeg må ringe skolen mandag for å høre om de har plass liksom.

De må nok skrives ut for de 2 ekstra dagene og dere har det fulle ansvaret for opplæringen. Men snakk med læreren du så er det helt sikkert ikke noe problem når de kommer tilbake på mandagen. Så lenge du vet at det er god kapasitet og ikke noen venteliste på den skolen og klassetrinnet så skal det ikke være noe vanskelig.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:18   #4
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Skulle likt å se den kommunen/skolen som satte inn nye elever i klassen når de visste at de opprinnelige elevene kommer tilbake om to dager.(Hvis det hadde vært fullt fra før og ventelister.)

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:33   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Skulle likt å se den kommunen/skolen som satte inn nye elever i klassen når de visste at de opprinnelige elevene kommer tilbake om to dager.(Hvis det hadde vært fullt fra før og ventelister.)

Jeg hadde ikke tatt sjansen på akkurat det hvis skolen var full og det var ventelister. Du vet aldri når noen finner ut at de vil statuere et eksempel.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 09:14   #6
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sitat:

Det er ikke så mye en kan gjøre med det. Det er formelt at rektor kan gi fri i 10 dager.
Dette er to dager over, da er det foresattes ansvar når elevene går glipp av undervisning

Så dette var svaret jeg fikk på mailen jeg sendte skolen hvor jeg spurte hvor jeg skulle henvende meg for å få gitt beskjed om at de ble borte i to dager til.
Jeg får ringe nedover i steden.

Gammel 17-12-09, 09:36   #7
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er redd jeg er en smule inhabil
Jeg har vært på KSC 3-4 ganger og storkoser meg der

Sist redigert av m^2 : 18-12-09 kl 19:15. Årsak: jadda, jeg skrev feil først. KFC er jo kentucky fried chicken ja, takk for prikk :snurt:
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 19:43   #8
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg er redd jeg er en smule inhabil
Jeg har vært på KSC 3-4 ganger og storkoser meg der

Sist redigert av m^2 : I dag kl 19:15. Årsak: jadda, jeg skrev feil først. KFC er jo kentucky fried chicken ja, takk for prikk

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.