|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret....Her er siden de viser meg hele tiden:
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Sv: Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret....
Min syvåring hadde elsket å få reise dit! (Og jeg!) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret ...
De må nok skrives ut for de 2 ekstra dagene og dere har det fulle ansvaret for opplæringen. Men snakk med læreren du så er det helt sikkert ikke noe problem når de kommer tilbake på mandagen. Så lenge du vet at det er god kapasitet og ikke noen venteliste på den skolen og klassetrinnet så skal det ikke være noe vanskelig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret ...Skulle likt å se den kommunen/skolen som satte inn nye elever i klassen når de visste at de opprinnelige elevene kommer tilbake om to dager.(Hvis det hadde vært fullt fra før og ventelister.)
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Jeg hadde ikke tatt sjansen på akkurat det hvis skolen var full og det var ventelister. Du vet aldri når noen finner ut at de vil statuere et eksempel. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
prøver å være tål***ig
|
Så dette var svaret jeg fikk på mailen jeg sendte skolen hvor jeg spurte hvor jeg skulle henvende meg for å få gitt beskjed om at de ble borte i to dager til.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg er redd jeg er en smule inhabil Sist redigert av m^2 : 18-12-09 kl 19:15. Årsak: jadda, jeg skrev feil først. KFC er jo kentucky fried chicken ja, takk for prikk :snurt: |
|
|
|
|
|
#8 |
|
En som trener
|
|
|
|
|
![]() |
|
|