Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Har du sett et virkelig bra teaterstykke, da?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-07, 17:06   #2
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du sett et virkelig bra teaterstykke, da?

Jaaaa! Jeg kom ikke på noen ekstremt dårlige, men jeg har sett mange jeg gjerne skulle sett igjen. Elsker bra teater

Mitt favorittstykke er "De tre musketerer" som ble spilt på Nationaltheatret for noen år siden, men Mads Ousdal, Trond Espen Seim (før han ble kjent på ordentlig), Christian Skolmen og Jon Øigarden. Utrolig bra.

To tunge stykker, men ikke desto mindre interessante var "Speer" og "Copenhagen", begge om 2. verdenskrig.

"Maria Stuart" på Amfiscenen i 2004 med Laila Goody, Gisken Armand, Seim m.fl var også kjempebra.
Jeg husker også godt "Peer Gynt" med Per Jansen på Amfiscenen tidlig på 90-tallet. Jeg synes det var så bra at jeg så det to ganger

Har også fått med meg noen bra barneforestillinger, blant annet "Karlsson på taket" med Trond Fausa Aurvåg som en rå Karlsson. Mange småkommentarer som fikk de voksne til å gapskratte (som da han slukte et glass melk og sa "Må ha det, bare må ha det" - like etter at reklamen var kommet på tv)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:21.