|
|
#1 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hjelp igjen ... Peugeot 807Erfaringer med den??
|
|
|
|
#2 |
|
fri
|
Sv: Hjelp igjen ... Peugeot 807Jeg har hatt Citroën C8 som nesten er identisk lik. Veldig fornøyd med den sånn praktisk sett. Kjempebra kjørekonfort, lekker og praktisk inni. Skyvedørene er geniale når man har barn og det er veldig god plass inni. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hjelp igjen ... Peugeot 807En av storebrors kompiser har denne. Jeg er misunnelig, for den er jo kjempemessig. De har ikke hatt noe kluss med den iallefall. - Den har ikke tapt seg så mye i verdi som ofte franske bilder gjør heller.
|
|
|
#5 |
|
Ser fremover!
Sv: Hjelp igjen ... Peugeot 807Høres jo veldig positivt ut så langt.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp igjen ... Peugeot 807Etter min mening svært dårlige kjøreegenskaper. For så vidt "komfortabel" og klart en praktisk bil, men et herk på vinterføre. Og styr unna med automatgir hvis det ikke er et must - "gammel" kasse som virker som spiser mye av motoreffekten. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp igjen ... Peugeot 807Peugeot 807, Citroën C8, Fiat Ulysses og Lancia Phedra er alle 2. generasjonsbiler i et samarbeidsprosjekt (Eurovan) som det ikke ble lagt altfor mye penger i, og som skulle konkurrere med Renault Espace og Chrysler Voyager. Mye fiffige løsninger, som de fjernstyrte skyvedørene, og relativt god (myk) kjørekomfort. 807 er en langt bedre og større bil enn 806 (modellskifte i 2002).
|
|
|
#8 |
|
Ser fremover!
Sv: Hjelp igjen ... Peugeot 807Automat er ikke noe tema og blir det 807 blir også det en av de større diesel motorene.
|
|
|
|
#9 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp igjen ... Peugeot 807Nye Ford Galaxy III (2006 og nyere) og Toyota Previa (antakelig den mest problemfrie av alle) er også biler det er verd å kikke på.
|
|
|
#10 |
|
Ser fremover!
Sv: Hjelp igjen ... Peugeot 807
Ford er litt i dyreset laget i forhold til det vi hadde tenkt til å legge oss på nå. Vi tenkte rundt 200000kr +-. Savner også skyvedører, noe vi har høyt opp på lista.
|
|
|
|
#11 |
|
Sv: Hjelp igjen ... Peugeot 807Previa går såkalrt inn i denne klassen, men da snakker man vel raskt likevel en ganske gammel bil (7-9 år gamle) med godt med kilometer på telleren for å komme på ca. 200 000. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ser fremover!
Sv: Hjelp igjen ... Peugeot 807mrc: Skal sjekke opp rundt s-max!
|
|
|
|
#14 |
|
Sv: Hjelp igjen ... Peugeot 807
Ford er galvanisert og har vært det lenge, men man kan få rustproblemer selv om biler er galvanisert/forsinket eller ikke. Problemet har vært et kvalitetsproblem med stål fra underleverandører, eller en produksjonsfeil over lang tid hos disse. Ford har hartt en del rustproblemer på blant annet Mondeo og Focus av forrige generasjon. De har ikke vært alene om å ha rustproblemer de senere år, også Mazda har hatt store problemer med rust. Toyota har også hatt en del modeller der man har hatt en del reperasjoner i ettertid. Sist ut nå med tilbakekalling var en del Yaris-modeller, og Avensis-modellen som gikk ut i 2002 lå veldig langt nede på listene. |
|
|
|
![]() |
|
|