Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du tips om en frisørsalong der DU er superfornøyd?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-09, 13:19   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har du tips om en frisørsalong der DU er superfornøyd?

Jeg lurer på....
Kan man lage en tråd over gode frisørsalonger ( frisører)?
Dersom du bruker en salong der dem er kjempeflinke.....Spiller ingen rolle hvor i landet den ligger, sikkert alltids noen her som kommer fra samme sted, eller skal innom der en eller annen gang

Kan jo vere et tips til oss som ikke er så heldige at man har funnet "den rette" frisøren.........
Så har du en frisørsalong eller frisør som du er kjempefornøyd med, hva med å tipse her?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 13:42   #2
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du tips om en frisørsalong der DU er superfornøyd?

Jeg bor i Oslo og har klippet og farget håret hos Toni & Guy de siste 6 årene. David Wyke er en fantastisk frisør, men klipper bare 1-2 dager i uka og er vanskelig å få time hos. Jeg har farget håret hos Kine, som driver avdelingen på Grunerløkka i alle disse 6 årene og ville ikke byttet henne ut for noen andre. De siste 3 gangene har jeg klippet meg hos en som heter David og er islandsk på Grunerløkka - har aldri vært så fornøyd i hele mitt liv.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 14:07   #3
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

I Oslo anbefaler jeg La bionda på Majorstuen, brukte de i 5 år. Jeg klipte meg stort sett hos Anna der men mange andre flinke der å.

I Hønefoss klipper jeg meg kun hos de på Hårtrollet,de få gangene jeg har prøvd noe annet har jeg ikke vært fornøyd.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 14:34   #4
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Så sant jeg kan klipper jeg og farger håret hos Frisør-Fredrik på Gran Canaria. Nærmere bestemt på hotellet Rondo (tror jeg det heter) i Playa Del Ingles - ikke langt fra rundkjøringa mot San Fernando.

Går forresten til tannlege der nede også. Hos en dansk tannlege i Tablero.

Gammel 20-12-09, 14:35   #5
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Marlies Möller, Neuer Wall, Hamburg.

:vil ogsaa delta:

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 14:41   #6
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Om noen er i Vesterålen vil jeg anbefale Frisørhjørnet på Andenes. Laila som jobber der er kjempeflink!!

Gammel 20-12-09, 14:43   #7
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tommy på Inch på St.Hanshaugen i Oslo. Superflink med farging!

Gammel 20-12-09, 14:55   #8
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Salong Peludo, i Oslo (Frogner). Både Anders og Cecilie er kjempeflinke. De jeg har prøvd av de andre yngre og mindre erfarne har også vært helt ok. Og så har de timebestilling på nett, det elsker jeg!

Gammel 20-12-09, 14:55   #9
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

silje som jobber på Dugg på Frogner!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 17:31   #10
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hanna på Adam & Eva i Gamlebyen. Spesielt flink på kort hår.

Gammel 20-12-09, 18:34   #11
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Cancam i Trondheim. Jeg har gått der i minst 6 år nå og er alltid like fornøyd hver gang.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 21:09   #12
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Leo hos Aasta på Majorstuen (Leo jobbet tidligere hos Robertos på Paleet)
http://aasta.as/

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.