|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du tips om en frisørsalong der DU er superfornøyd?Jeg lurer på.... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du tips om en frisørsalong der DU er superfornøyd?Jeg bor i Oslo og har klippet og farget håret hos Toni & Guy de siste 6 årene. David Wyke er en fantastisk frisør, men klipper bare 1-2 dager i uka og er vanskelig å få time hos. Jeg har farget håret hos Kine, som driver avdelingen på Grunerløkka i alle disse 6 årene og ville ikke byttet henne ut for noen andre. De siste 3 gangene har jeg klippet meg hos en som heter David og er islandsk på Grunerløkka - har aldri vært så fornøyd i hele mitt liv.
|
|
|
#3 |
|
Drømmer
|
Sv: Har du tips om en frisørsalong der DU er superfornøyd?I Oslo anbefaler jeg La bionda på Majorstuen, brukte de i 5 år. Jeg klipte meg stort sett hos Anna der men mange andre flinke der å. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Off the map.
|
Sv: Har du tips om en frisørsalong der DU er superfornøyd?Så sant jeg kan klipper jeg og farger håret hos Frisør-Fredrik på Gran Canaria. Nærmere bestemt på hotellet Rondo (tror jeg det heter) i Playa Del Ingles - ikke langt fra rundkjøringa mot San Fernando.
|
|
|
#5 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du tips om en frisørsalong der DU er superfornøyd?Marlies Möller, Neuer Wall, Hamburg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Har du tips om en frisørsalong der DU er superfornøyd?Om noen er i Vesterålen vil jeg anbefale Frisørhjørnet på Andenes. Laila som jobber der er kjempeflink!!
|
|
|
|
#7 |
|
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du tips om en frisørsalong der DU er superfornøyd?Tommy på Inch på St.Hanshaugen i Oslo. Superflink med farging!
|
|
|
|
#8 |
|
Audacious
|
Sv: Har du tips om en frisørsalong der DU er superfornøyd?Salong Peludo, i Oslo (Frogner). Både Anders og Cecilie er kjempeflinke. De jeg har prøvd av de andre yngre og mindre erfarne har også vært helt ok. Og så har de timebestilling på nett, det elsker jeg!
|
|
|
#10 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du tips om en frisørsalong der DU er superfornøyd?Hanna på Adam & Eva i Gamlebyen. Spesielt flink på kort hår.
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du tips om en frisørsalong der DU er superfornøyd?Cancam i Trondheim. Jeg har gått der i minst 6 år nå og er alltid like fornøyd hver gang. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du tips om en frisørsalong der DU er superfornøyd?Leo hos Aasta på Majorstuen (Leo jobbet tidligere hos Robertos på Paleet)
|
![]() |
|
|