Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fin og varm boblekåpe søkes

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-09, 21:05   #41
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fin og varm boblekåpe søkes

Synes denne fra LaRedoute er fin. Og på salg!

Gammel 28-10-09, 10:13   #42
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Jeg prøvde en Bergans i dag og den var både fin og god, enda jeg har noen ekstra kilo. Men den var en del stivere enn North Face, som bare er så smørmyk man kan få en jakke. Jeg liker begge og ønsker meg fortsatt en Bergans, men kan ikke få skrytt North Face nok opp i skyene altså!!

Vurderer denne nå, siden XXL har den på salg. Jeg bruker vanligvis 42/44 i klær. Da burde vel L holde? Ikke noe særlig puppestell å skryte av heller.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 10:16   #43
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Vurderer denne nå, siden XXL har den på salg. Jeg bruker vanligvis 42/44 i klær. Da burde vel L holde? Ikke noe særlig puppestell å skryte av heller.

L holdt til meg, som vanligvis bruker 44/46 og bh i 80E.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 10:21   #44
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

L holdt til meg, som vanligvis bruker 44/46 og bh i 80E.

Ok. Hmm. Kanskje M også er aktuell da. Mulig jeg da kjører bort og prøver på butikken. Vil ikke ha for trangt heller. Da får jeg sponk. Huff. Den er litt dyr fortsatt da, og det står liksom mellom kåpe eller telefon som jeg ønsker meg (julegave til meg selv på forhånd). Men jeg hater jo å fryse. Den saken er klar. Og den kåpa er så lekker.

Gammel 28-10-09, 10:23   #45
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det North Face kåpa du ser på? 1899 er et røverkjøp. Den koster vanligvis 3400,- der jeg har sett den.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 10:28   #46
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Er det North Face kåpa du ser på? 1899 er et røverkjøp. Den koster vanligvis 3400,- der jeg har sett den.

Jeg var først på XXL, men de var utsolgt for brun i L. Så fant jeg den på G-sport til 1999. Men jeg ser at den koster 3400 på Anton sport.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
Gammel 28-10-09, 10:40   #47
Dronningen
Pauset

Standard

Ja det er den, i sort. Synes den ser så fin ut, og jeg trenger noe som jeg kan hive på meg som dekker en del, uten å ha "lag på lag" som så mange snakker om. Jeg liker det litt mer lettvindt, men samtidig pent.

Gammel 28-10-09, 10:43   #48
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

allium: Tydelig at noen har fått inn billig parti. Den ser veldig fin ut. Det eneste som hindret meg fra å kjøpe den (i tillegg til prisen, da den ikke var på salg) var at den ikke har belte i midjen, og det må jeg ha for å ikke se ut som en rett stake.

minibolle mai 2012
Gammel 28-10-09, 10:45   #49
allium
Bare sær

allium sin avatar

Standard

Det eneste som hindret meg fra å kjøpe den (i tillegg til prisen, da den ikke var på salg) var at den ikke har belte i midjen, og det må jeg ha for å ikke se ut som en rett stake.

Og det var nettopp derfor jeg kjøpte den, for belter kommer alltid rett under puppene på meg, og ser temmelig merkelig ut.

Gammel 28-10-09, 11:01   #50
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Og det var nettopp derfor jeg kjøpte den, for belter kommer alltid rett under puppene på meg, og ser temmelig merkelig ut.

Da skjønner jeg. Det problemet har ikke jeg gitt.

minibolle mai 2012
Gammel 28-10-09, 11:07   #51
Dronningen
Pauset

Standard

Ønsker ikke belte, så sånn sett er det greit.

Gammel 10-12-09, 12:22   #52
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vil bare tipse om at denne er på tilbud hos Anton Sport, kr. 1999,-

Jeg var ganske så blakk i oktober da de var på salg på G-sport og hadde ikke råd til å kjøpe da. Prøvde den brune i M og den var sååå fiiin.., men så rekalme fra Anton Sport i går og fikk tuppet ut mannen så jeg får en sånn i julegave i år: den blå.
Har ikke sett den selv IRL og får ikke se før julaften men mannen sa den var kuul.
De går visst unna og han i butikken der mannen kjøpte sa de hadde solgt 19 bare i går....

Gammel 15-12-09, 11:05   #53
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Vil bare tipse om at denne er på tilbud hos Anton Sport, kr. 1999,-

Jeg var ganske så blakk i oktober da de var på salg på G-sport og hadde ikke råd til å kjøpe da. Prøvde den brune i M og den var sååå fiiin.., men så rekalme fra Anton Sport i går og fikk tuppet ut mannen så jeg får en sånn i julegave i år: den blå.
Har ikke sett den selv IRL og får ikke se før julaften men mannen sa den var kuul.
De går visst unna og han i butikken der mannen kjøpte sa de hadde solgt 19 bare i går....

Åååååå har det kommet North Face kåpe i blått også!! *sikle*

Gammel 17-12-09, 17:45   #54
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Trulte har vært på opphørssalg på Sport1( sørlandsparken) og kjøpt northface kåpen i blått!! Årets farge
Kostet 3499,-, nå til innkjøpspris: kr. 1750
(digresjon: kjøpte også en reimatec til minsten til neste år, reimavotter, reimaluer, og viking thermo. Alt med 40-50 prosent avslag på årets varer.)
Nå har jeg bergans som går til midt på låret i sort (men den er et par vintre siden jeg kjøpte altså..), og litt mer damete i northface som også kan brukes til kjoler etc.
Veldig fornøyd.

Gammel 20-12-09, 21:37   #55
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

VeroModa har noen fine

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 22:32   #56
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har den frå Adidas og elskar den!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29.