|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du jobbe på julaften i år?Nei jeg tar avspasering julaften. Ei på kontoret uten småunger som ikke skal lage til middag hjemme ofrer seg. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
superbruker
|
Sv: Skal du jobbe på julaften i år?Jeg har fri i år. Jobbet hele julen i fjor, jobber jul hvert fjerde år. Dagvakt teller ikke da. I år skal jeg jobbe nyttårsaften kveld, dag første og hele helgen. Hvis ikke jeg hadde vært sykemeldt da.
|
|
|
#64 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Skal du jobbe på julaften i år?Det er stengt hos oss julaften og nyttårsaften.
|
|
|
#65 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Skal du jobbe på julaften i år?Jeg har fri, heldigvis! Det pleier å ordne seg fint hos oss sånn at jeg tar fri litt før jul og julaften, og så jobber jeg heller et par dager i romjulen. Julaften stenger vi uansett. Veldig fint at de som skal feire jul her i byen jobber de siste par dagene før jul, så jeg kan komme meg dit jeg nå skal før lille julaften-kaoset. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du jobbe på julaften i år?Nei. Jeg har fri hele jula. Herlig! |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du jobbe på julaften i år?Bhg jeg jobber i har stengt jul-og nyttårsaften, så her blir det fri fra 22.des til 4. januar.. Tar avspassering i mellomjula
|
|
|
#69 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du jobbe på julaften i år?Både julaften og nyttårsaften er fridager der jeg jobber. Arbeidstiden er også redusert i romjulen. Jeg skal i utgangspunktet ha fri i romjulen, men kommer nok til å jobbe litt hjemmefra. LøveMannen skal jobbe i romjulen, han har ikke mer ferie igjen |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
Sv: Skal du jobbe på julaften i år?Nei, jobbar i barnehage so eg har fri. Har fått fri heile romjula også!!
|
|
|
|
#71 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du jobbe på julaften i år?Er i permisjon, men sånn eller så jobber jeg aldri på julaften.
|
|
|
|
#72 |
|
trenger lading
|
Sv: Skal du jobbe på julaften i år?i år har jeg fri 23.-27.
|
|
![]() |
|
|