Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan er dine frisørvaner?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-09, 15:52   #41
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er dine frisørvaner?

Årsaken til at jeg ikke vil bruke en lærling, er ikke fordi jeg er redd for resultatet, men fordi de som regel bruker lenger tid. Og jeg holder på å forgå av kjedsomhet som det er, og orker ikke utsette meg for unødige minutter i stolen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 16:24   #42
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

I endring. Jeg har brukt mer enn jeg er komfortabel med det siste året, mest fordi at jeg har fått inn vanen med å bestille ny time når jeg skal betale for en time. Frisøren mener jeg bør komme hver 7. uke, og jeg føler meg litt dum når jeg strekker det til 8-9 uker. Men det koster flesk, farger og klipper hver gang.

Nå har vi satt oss i bunnløs gjeld, så jeg var hos henne for siste gang på leeenge i går (uten at jeg fortalte det veldig spesifikt). Heretter blir det hjemmefarging og en billig kjellerfrisør. Gjett om jeg skal nyte min korte bob så lenge det varer!

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 16:41   #43
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

........

Sist redigert av -ea- : 10-10-11 kl 21:02.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 22:56   #44
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men det er kjedelig, og dessuten liker jeg ikke å sitte og se meg selv i speilet i flere timer i strekk.

Jeg leser, og når det ikke er mulig slapper jeg bare av. Jeg sitter ikke akkurat og nistirrer på meg selv i time etter time. I tillegg skravler jeg med frisøren min, vi har endel felles kjente og musikksmak.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 00:36   #45
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Bestiller time, stort sett en måned etter jeg burde gjort det. Bør visst gå hver sjette uke, men det får da være grenser.

Alltid hos den samme. Hun er ikke noe eksepsjonelt flink, men hun er den første frisøren jeg har vært hos som har oppfattet at jeg ikke betaler for å gjøre smalltalk. At hun holder til tre minutter hjemmefra er også et pluss.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 00:44   #46
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går til frisøren ca hvert andre år, så jeg rekker liksom ikke å opparbeide meg noen vaner.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 10:15   #47
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det går under ordet "galskap" her i huset.

Det er vel ikke noe verre enn å klippe seg selv med maskin. Går fint det skjønner du. Da jeg hadde kort hår tidligere, klippet jeg meg alltid selv med maskin. Sambo har også klippet meg med maskin, men da ble det kanskje hakket for kort - så fikset det selv etter det. Farger det også selv. Eller striper eller whatever. Tror jeg er ganske god på mitt eget hår. Dessuten er jeg ikke det minste redd for failure. Shit happens liksom

Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 13:16   #48
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg leser, og når det ikke er mulig slapper jeg bare av.

Leser du mens frisøren klipper også? Jeg ser at noen gjør det, men det må da være forstyrrende for frisøren at den som klippes ser ned og beveger hodet, osv.

Gammel 21-12-09, 13:32   #49
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Leser du mens frisøren klipper også? Jeg ser at noen gjør det, men det må da være forstyrrende for frisøren at den som klippes ser ned og beveger hodet, osv.

Det er jo en god mulighet til å lese se & hør!!

Jeg ser at det kan være forstyrrende mens det klippes. Men når det farges og fargen bare skal virke, da må jeg ha lesestoff, altså.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 13:40   #50
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Jeg ser at det kan være forstyrrende mens det klippes. Men når det farges og fargen bare skal virke, da må jeg ha lesestoff, altså.

Ja, jeg leser når jeg sitter og venter på at fargen skal virke, jeg også. Sist så leste jeg at Jan Thomas hadde sagt at vi kvinner over førti ikke burde ha lange negler, for det så så vulgært ut. Greit å vite, så slipper jeg å fortvile over at mine aldri holder seg lange.

Gammel 21-12-09, 13:53   #51
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg leser når jeg sitter og venter på at fargen skal virke, jeg også. Sist så leste jeg at Jan Thomas hadde sagt at vi kvinner over førti ikke burde ha lange negler, for det så så vulgært ut. Greit å vite, så slipper jeg å fortvile over at mine aldri holder seg lange.

Ja, se der, så lærte du noe nyttig mens du satt hos frisøren. Ikke bare bortkastet tid altså ;knegg:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.