|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Årsaken til at jeg ikke vil bruke en lærling, er ikke fordi jeg er redd for resultatet, men fordi de som regel bruker lenger tid. Og jeg holder på å forgå av kjedsomhet som det er, og orker ikke utsette meg for unødige minutter i stolen.
|
|
|
#42 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er dine frisørvaner?I endring. Jeg har brukt mer enn jeg er komfortabel med det siste året, mest fordi at jeg har fått inn vanen med å bestille ny time når jeg skal betale for en time. Frisøren mener jeg bør komme hver 7. uke, og jeg føler meg litt dum når jeg strekker det til 8-9 uker. Men det koster flesk, farger og klipper hver gang. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvordan er dine frisørvaner?
Jeg leser, og når det ikke er mulig slapper jeg bare av. Jeg sitter ikke akkurat og nistirrer på meg selv i time etter time. I tillegg skravler jeg med frisøren min, vi har endel felles kjente og musikksmak.
|
|
|
#45 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Bestiller time, stort sett en måned etter jeg burde gjort det. Bør visst gå hver sjette uke, men det får da være grenser. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Jeg går til frisøren ca hvert andre år, så jeg rekker liksom ikke å opparbeide meg noen vaner. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Passiv
|
Det er vel ikke noe verre enn å klippe seg selv med maskin. Går fint det skjønner du. Da jeg hadde kort hår tidligere, klippet jeg meg alltid selv med maskin. Sambo har også klippet meg med maskin, men da ble det kanskje hakket for kort - så fikset det selv etter det. Farger det også selv. Eller striper eller whatever. Tror jeg er ganske god på mitt eget hår. Dessuten er jeg ikke det minste redd for failure. Shit happens liksom |
|
|
|
#48 |
|
Textrovert
|
Leser du mens frisøren klipper også? Jeg ser at noen gjør det, men det må da være forstyrrende for frisøren at den som klippes ser ned og beveger hodet, osv.
|
|
|
#49 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Det er jo en god mulighet til å lese se & hør!!
|
|
|
#50 |
|
Textrovert
|
|
|
|
#51 |
|
Tittel og tittel....
|
Ja, se der, så lærte du noe nyttig mens du satt hos frisøren. Ikke bare bortkastet tid altså ;knegg:
|
|
![]() |
|
|