|
Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva heter bokstavene?Vi begynte å kalle det "Thomas sin bokstav", "Dag sin bokstav" osv. Vi måtte bare finne en i snuppas krets som hadde hver av bokstavene. At bokstavene hadde lyden t og d introduserte vi ikke før hun nærmet seg 4.
![]() |
![]() |
#2 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva heter bokstavene?Vi begynte med navnet "BE", og lyden etterpå "B". |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Hva heter bokstavene?Dette tror jeg man kan ta litt ettersom hva de er interessert i også altså. Min lille snuppe er veldig interessert i bokstaver og tall. Kunne alle bokstavene (dvs både hva de heter, og benevne en person/ting som begynte på hver bokstav) da hun fyllte to, og alle tallene frem til 20. Nå ble hun nettopp tre år, og kan hun flere ting på noen av bokstavene, og hun kan telle skikkelig, samt skrive både bokstaver og tall (også de med to sifre) på pc. Hun kan også skrive noen bokstaver og tall med blyant.
![]() |
#5 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva heter bokstavene?
Ja, det skal selvfølgelig være artig, og jeg lar A styre helt selv. Han ser på melkepakken og julekort, og plutselig ser han en bokstav han kjenner igjen og blir så stolt
![]() |
![]() |
|
|