Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

MAJSA! Angående USA

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-07, 10:38   #12
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MAJSA! Angående USA

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Vi skal fly med Lufthansa.
De var det billigste selskapet.
Håper det er eget tv slik som hos BA hva nå det enn står for

Håper vi får en grei plassering i flyet da jeg må ofte opp å gå for å holde blodsirkulasjonen godt i gang.
Så på bestillingen at det ikke var garantert at vi fikk sitte sammen
Ungene kan jo ikke sitte alene i en annen del av flyet heller da...

BA er British Airways
Har man barn får man nok sitte sammen, jeg blir sjokket om man ikke får det. Sjekk om det går an å forhåndsbestille seteplass på nettet. Det gjorde vi når vi skulle reise. Eneste som var dumt var at vi ikke kunne bli garantert plass ved basinettene, også visste vi heller ikke at vi måtte forhåndsbestille slik stol (kan brukes opp til 2 år, istedet for bassinett, så er det nesten som en vippestol som det går an å sove i). Heldigvis så ordnet alt seg med hjelp av velvillige medpassasjerere

Må bare signerer Petra sitt innlegg med Marshall og Ross. Handlet endel på Ross da jeg bodde i Usa, kan gjøre mange kupp på klær, sko og vesker. Men man må ha tålmodighet til å lete...

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:37.