Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Navneskilt på vogn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-07, 17:14   #101
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navneskilt på vogn

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Det er vel neppe en definisjon på harry? Eller har du veldig harry venner?

Neida, sier bare at "alle" ikke har vært på Gran Canaria.

Gammel 19-01-07, 17:40   #102
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg får frysninger av de stygge skiltene. Grøss.

Rosa vogner er litt.. vel.. hvilket ord skal jeg bruke.. "mektige"?.

Gammel 19-01-07, 18:54   #103
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Nei ikke aaaallllle .
så 3 i dag uten hihi
men alle var blå simoer.hihi

Lenge siden jeg har sett deg i byen *lei av å se på simoer*

Neste uke har jeg en masse kafedater i byen så da har du muligheten.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 19:42   #104
Gri

Gri sin avatar

Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Heng meg på å meine harry ja, og iallefall ikkje fint syned eg. Blir ikkje å finne på mi vogn nei, men eg syntes forslaget om å kjøpe til oldemødre ol. sine rullatorar er bra

Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 19:46   #105
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Me dont like.

Men tar sterkt avstand fra alle kommentarer om barnevognsfarger og likheter og generelle uttalelser om barnevogner assa.

Nemlig!

Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 20:42   #106
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Er Harry riktig definisjon på disse skiltene???

Mulig jeg tenker helt annerledes da jeg tenker harry, men for meg er harry mer dette:

Grilldress (og helst kone/sambo i lik dress...)
Stæsja gamle biler....

Petterøe's rullings

Stressless

Denne capsen helst i kombinasjon med ovennevnte eksempler på harry-effekter.....

Gammel 19-01-07, 20:53   #107
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Herlige Harry-bilder Elin!
Det dukker stadig opp nye ting som kan innlemmes i harrybegrepet!

Gammel 19-01-07, 21:01   #108
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Plusser du på et barnevognskilt Elin blir kombinasjonen perfekt. Jeg ser for meg en råsa buggis med skilt løftes ut av den bilen

Langt derifra!!! Rosa buggis er det nydeligste som finnes med en slik snupp som i avataren min oppi!

Derimot dette skiltet....:

Gammel 19-01-07, 21:10   #109
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Neste uke har jeg en masse kafedater i byen så da har du muligheten.

Håper jeg har en bra uke da. Skal dra til byen hver dag

Gammel 19-01-07, 21:20   #110
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Plusser du på et barnevognskilt Elin blir kombinasjonen perfekt. Jeg ser for meg en råsa buggis med skilt løftes ut av den bilen

Ha! Buggis??

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Mulig jeg tenker helt annerledes da jeg tenker harry, men for meg er harry mer dette:

Grilldress (og helst kone/sambo i lik dress...)
Stæsja gamle biler....

Petterøe's rullings

Stressless

Denne capsen helst i kombinasjon med ovennevnte eksempler på harry-effekter.....

Så god smak har nok ikke de som jeg def. som harry!

Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 22:11   #111
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er skikkelig blodharry. :deler:

Hvorfor det? Jeg synes det er litt søtt jeg.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 22:22   #112
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Hvis man vil annonsere for hele verden hva ungen heter, så går det vel an å brøle fullt navn i vilt raseri slik som alle andre forelde? Det får være måte på jåleri.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 22:27   #113
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg ville ikke finne på å reklamere med både navn og fødselsdato på den måten.

Jeg er ikke vanligvis så paranoid, men er ikke det en type opplysning man skal holde litt for seg selv?

Jeg er enig med deg her gitt. Forøvrig har jeg matchende vogn og stelleveske, eller hadde får man vel si. Det var bare Emmaljunga da *ikke så kult*. Da knotten var ny og jeg kledde ham i små lyseblå drakter, vel og merke. Stelleveska har brutt sammen og nå flakser jeg rundt med en skitten parkdresskledd snart 2åring isteden. Ikke at han VIL sitte i vogn, men de gangene vi tvinger ham til det og savner stelleveske, fungerer den lekre lille sekken merket "GI BLOD - Blodbanken Ullevål Universitetssykehus" meget bra .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 00:05   #114
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Ser ikke så mange skilt på vognene her og ikke talom at det kommet et på snuppas vogn!

Stelleveske synes jeg forsåvidt også er helt unødvendig - i alle fall for oss. Vi har en sekk som ligger under vognen i stedet eller jeg har et par bleier og en klut i vesken.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 00:07   #115
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Stelleveske er greit for oss som ikke bruker vesker.

Gammel 20-01-07, 00:11   #116
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Stelleveske er greit for oss som ikke bruker vesker.

Det er det sikkert

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 00:31   #117
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Hvis man vil annonsere for hele verden hva ungen heter, så går det vel an å brøle fullt navn i vilt raseri slik som alle andre forelde? Det får være måte på jåleri.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 00:33   #118
m|nken

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vognskilt har aldri vært min favoritt, men det er sjelden jeg legger merke til andre som går rundt med skilt på vognen. Det er kanskje mer utbredt noen steder enn andre?!

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 00:36   #119
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Vognskilt har aldri vært min favoritt, men det er sjelden jeg legger merke til andre som går rundt med skilt på vognen. Det er kanskje mer utbredt noen steder enn andre?!

Det skramler!

Gammel 20-01-07, 09:41   #120
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er jo fra nm men jeg synes det er skikkelig harry. Og at folk betaler i dyre dommer når ungen har langt navn

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:03.