|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fornøyd med fangsten?Minsten brydde seg lite om pakkene, mere når vi hadde pakket ut tinga var det inntresangt. Hun fikk mye fra drømmehagen og da var hun fornøyd. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fornøyd med fangsten?Jeg er kjempefornøyd med alt jeg fikk, men jeg er nok mest imponert over mannen. Han kjøpte en flott kjole til meg, uten at jeg har vært med og prøvd eller noe. Den satt som et skudd! I tillegg fikk jeg en bolero og mineralsminke av ham. Han har kjøpt det helt av seg selv, jeg har aldri brukt mineralsminke før.
|
|
|
|
#23 |
|
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fornøyd med fangsten?Jeg fikk 3 røkelsebrennere! Og 2 av dem var fra ungene som pappaen hadde kjøpt.
|
|
|
#24 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Fornøyd med fangsten?Jeg blir alltid fornøyd jeg :ikke så storforlangende: |
|
|
|
|
|
#25 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fornøyd med fangsten?Jeg fikk en pakke juleservietter til jul i år. Og, nei, jeg kødder ikke. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Sugaraddict!
|
Sv: Fornøyd med fangsten?
Jeg fikk også en pakke juleservietter, og en truse i XXL hos svigermor, i fjor fikk jeg truse i S hos henne
|
|
|
#27 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Fornøyd med fangsten?Jeg fikk forresten en pysj også, slik jeg gjør hvert år. Det er liksom ikke ordentlig julaften uten ny pysj og nye raggsokker fra mormor. Mamma glemte det ett år, og hun sier selv at det tør hun aldri gjøre igjen. Hun fikk pepper for det frem til april.
|
|
|
|
#29 |
|
|
Sv: Fornøyd med fangsten?Aldeles helt strålende fornøyd og overveldet over gavene jeg selv fikk, men jeg må si det er mye mer moro å se gleden hos de andre som åpnet opp gavene sine og da spesielt Poden. Han var glad for ALT han... Ja, det vil si; de myke pakkene ble raskt slengt til side, men glede viste han da. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Fornøyd med fangsten?Bøllen ble nok glad for alle gavene sine, men det som i dag har slått an mest er nok Lynet McQueen radiostyrt bil, og en dansende bil av samme sort, samt Mack oppbevaringskoffert ...og snekkerbenken!
|
|
|
#31 |
|
|
Sv: Fornøyd med fangsten?Åja!! |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Sv: Fornøyd med fangsten?Nei. Jeg er ikke fornøyd. |
|
|
|
#33 |
|
|
Sv: Fornøyd med fangsten?Jeg må jo si jeg er heldig med Svigers da... I år fikk jeg et nydelig sølvsmykke til meg personlig og sammen med Mannen fikk vi kaffetrakter som vi ønsket oss. Litt artig var det at Svigermor hadde pakket smykket inn en muffinsform-eske og jeg utropte strålende glad: Åh! muffins former akkurat det jeg ønsket meg. Var visst heldig med tonefall og uttrykk, for Svigerinna mi var sikker på at jeg mente det. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fornøyd med fangsten?Jentene har holdt på i hele dag med råsa gitarer, mikrofoner i stativ og diskohjerte. Men aller mest fornøyd er de med soveposene de fikk av oss.
|
|
|
|
#35 |
|
Quiet, please
|
Sv: Fornøyd med fangsten?Gaven jeg trengte aller mest var ny mobil, som jeg fikk av mannen, den er fantastisk. Men gaven jeg ble aller mest glad for var fra søsteren min
|
|
|
#36 |
|
Tankefull
|
Sv: Fornøyd med fangsten?Ja, veldig fornøyde alle sammen!
|
|
|
#37 |
|
I farta!!
|
Sv: Fornøyd med fangsten?Alle er superfornøyde. Fekk masse pakker både dei små og oss store.
|
|
|
#38 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Fornøyd med fangsten?Favoritter:
|
|
|
#39 |
|
Javel
|
Sv: Fornøyd med fangsten?Jeg fikk Wii av mannen, og han Wii fit av meg så det er vi veldig fornøyd med.
|
|
|
|
#40 |
|
|
Sv: Fornøyd med fangsten?Vi fikk utrolig mye fint. Gavekort og annet, også fikk jeg ny minipc. |
|
|
|
![]() |
|
|