|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Einsam
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenMinste har Ticket dress (kjøpt brukt her inne), husker ikke skomerke, reservebukse fra Cubus, men får Skogstad til jul. Bruker også Reflex vår/høstdress med tykk ulldress under på litt mildere dager. Bruker også nesnalobber på det kaldeste. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Pauset
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenNå leste jeg innlegget mitt fra i går og så at det hørtes ut som vi bruker skikkelig mye penger på klær. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenLånt Reima tec vinterdress
|
|
|
|
#105 |
|
Pauset
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenTicket vinterdress kr 1300 (tror jeg det var). |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenMellomste:
|
|
|
#107 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenEldstemann har: |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen66 North - Svanur dun-dress! |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Aktiv
![]() |
Bestilte fra en nettbutikk som heter www.Playoutdoors.com. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
I mål
|
Man bør ikke ha foret fast inni dressen. Det blir klønete. Vi har alltid brukt dressen løst, slik at man først tar på den og så dressen. Som et vanlig mellomlag. S klarte det selv ifjor når vi gjorde det sånn. Når det er sagt har vi Ticket i år, blant annet fordi jeg synes det er greit å slippe "to lag" på den måten, men umulig var det absolutt ikke. |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenEtter at vi tok ut foret i trolldressen så går det greit. Å ta den på med foret i er jo umulig.
|
|
|
#113 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenMinsten har:
|
|
|
#114 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenStørste:
02 06 09 It's not really my problem if they think I'm weird. Sid Vicious Sist redigert av Snø : 30-12-09 kl 22:59. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenEttåringen: Superfit vinterstøvler, kr 649,- og Name-It vinterdress kjøpt på januarsalg for 150 kroner (og en Polarn O. Pyret-dress i reserve som er litt i største laget enda).
|
|
|
#116 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenVet ikke om jeg har skrevet i denne tråden før, men uansett måtte lillesøster få ny dress rett før jul, hun fikk da ny reimadress. Hun har viking goretex, cherroxer og goretex sko når været blir lettere igjen.
|
|
|
#117 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenEldste har:
|
|
|
#118 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenVinteryttertøyet her i huset består av:
|
|
|
|
#119 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
![]() |
Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongenBle ticket i år også, og viking og sorel sko, kjøpt i danmark sammen med masse annet så er usikker på pris men er kjempe fornøyd i alle fall. Poden bruker det i utebarnehage og det står virkelig til forventningene |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Tittel og tittel....
|
Men etter at storebror på en uke klarte å få hull i begge dressene, er han nå utstyrt med en reima kiddo. Det var mannen som kjøpte så jeg har ikke peiling på hva han betalte for den. Hadde jeg kjøpt hadde jeg nok kjøpt reflex en gang til.
|
|
![]() |
|
|