|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Vi bytter kun ting i feil str, eller noe vi har fra før eller får flere like av til jul. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Vi bytter bare om vi får noen klær som er for små eller noe vi har fra før. I år blir det ingen bytting.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Vi bytter veldig lite. Hvis vi bytter er det fordi gutta feks har fått noe de har fra før. Eldstemann fikk feks to like spill til DS, det ser jeg ikke helt vitsen med. I tillegg fikk minsten en greie som vi ikke skjønner helt, noe man må koble til TVn, den skal vi bytte. Vi har bare en TV i huset og den greia hans kan ikke ta opp TV. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Jeg bytter sjeldent. Får vi klær som er for stort eller for smått så er likevel sjansen stor for at en av jentene kan bruke det. Nå i år fikk jeg 2 helt like røkelsebrennere fra Black Design, og det er mulig jeg bytter den ene i noe annet.
|
|
|
#26 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Skjelden vi trenger å bytte noe, men det hender det dukker opp to like ting (spill feks) da er det greit at det ene kan byttes. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Bytter klær som ikke passer, og bøker vi allerede har. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Jeg skal bytte en BH fra samboer i en annen størrelse. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Vi bytter klær som ikke passer (eller som ikke faller i smak) og filmer, bøker og spill som vi eller ungene allerede har. For meg er det en selvfølge, ellers vil jo ikke gavene bli brukt og det synes jeg er kjempedumt. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?
Der er jeg også litt
|
|
|
#33 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Har drevet utstrakt bytting til tider, i år er det visst bare en dvd som skal byttes. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Nei det er sjelden. Kunne tenkt meg å bytte en bukse lillebror fikk, men tviler på at jeg gidder å stresse med det.. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Bytter ikke om det ikke er noe vi har fra før, eller størrelsen er for liten feks.
|
|
|
|
#36 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Vi bytter ting de har fra før/får to av. Jeg synes det er mye av det.
|
|
|
|
#37 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Vi bytter ikke bare for å bytte, men i år skal jeg bytte en hettegenser i str 12 år som min lille tiåring regelrett svømmer i. Genseren er fin, så vi bytter den i 10 år slik at den kan brukes.
|
|
|
#38 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Vi bytter stort sett bare om ting ikke passer, eller vi har fått flere eksemplarer.
|
|
|
#39 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Det er svært sjelden vi bytter noe. I år skal vi bytte noe LilleVenn fikk to like av. Klær som ikke passer må det vel være bedre blir byttet enn aldri brukt? |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Peppy!
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Forstår jeg det riktig om tonen i tråden er at det å bytte er en uting, en form for nonsjalanse? I så fall er jeg uenig. Jeg synes bytting er smart jeg. Hvis man får noe man ikke liker så er det bedre at man returnerer den og heller får noe man har bruk for/liker. Det er både mer miljøvennlig og vitner (i mitt hode) også om en større respekt for verdien av gaven. |
|
|
|
![]() |
|
|